تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806610417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد سیاست های تشویقی در جهت حمایت از سازندگان داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: موسوی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
ایجاد سیاست های تشویقی در جهت حمایت از سازندگان داخلی
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سازندگان داخلی توانایی ساخت تمام تجهیزات پارس جنوبی را دارند ما باید به این توانمندی ها اعتماد کنیم.


سیدمهدی موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: سازندگان داخلی توانایی ساخت تمام تجهیزات پارس جنوبی را دارند ما نیز باید به این توانمندی ها اعتماد کنیم.

موسوی نژاد با تاکید براینکه در کمیسیون انرژی این اراده که از ظرفیت تولید کنندگان استفاده کنیم، وجود دارد، گفت : اگر این کار را اجرایی نشود شک نکنید که اقتصاد کشور به سمت اضمحلال گرایش پیدا خواهد کرد.

موسوی نژاد افزود: ما در جهت رفع نیاز تولیدات صنایع انرژی در مباحث مربوط به ظرفیت سازی و بحث اعتبارات آنها اعلام آمادگی می کنیم و این امر یک ضرورت است، طرح ها و پیشنهادات در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می شود تا  رفع موانع و مشکلات سر راه آنها گام های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به تشکیل صندوق حمایت از سازندگان تجهیزات نفت و گاز در کشور گفت: در حال حاضر وزارت نفت به دنبال حمایت از سازندگان تجهیزات نفتی در داخل است، به همین دلیل این صندوق را به منظور تامین مالی راه اندازی می کند تا سازندگان تجهیزات نفتی بتوانند با سه قید "زمان"، "کیفیت" و همچنین "قیمت" تمام شده ،کالاهای مورد نیاز صنعت نفت را تولید و در اختیار این صنعت قرار دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: دولت باید هر چه زودتر نظرات کارشناسی خود را به منظور تشریح چگونگی فعالیت این صندوق در اختیار کمیسیون انرژی قرار دهد تا این کمیسیون بتواند پس از  بررسی های کارشناسی طرح را برای تصویب به صحن علنی مجلس ببرد.

این عضو کمیسیون انرژی  با بیان اینکه گزارش های دریافتی نشان می دهد که بدنه وزارت نفت نیز به بومی سازی تجهیزات صنعت نفت توجه خاص دارد، تاکید کرد: در سالهای اخیر بعد از تشدید تحریم های نفتی و بانکی علیه ایران، ضرورت استفاده از تجهیزات ساخت داخل بیشتر جلوه گر شد و متولیان صنعت نفت نیز در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیشتر تلاش کردند.

موسوی نژاد با بیان اینکه برآورد کلی این است که تلاش ها در جهت حمایت از ساخت داخل در اواخر سال گذشته افزایش یافته است، گفت: اما این تلاش ها کافی نیست و باید تسهیلات بیشتری برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در اختیار آنها قرار گیرد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با تاكيد بر لزوم استفاده از ظرفيت بورس انرژي براي فروش نفت خام گفت: بهترين راهكار براي ورود بخش خصوصي به موضوع فروش نفت خام، بورس انرژي خواهد بود.  
وي افزود: بايد ساز و كارهايي قانوني فراهم شود تا بتوان از توانمندي بخش خصوصي و نیز از راهكارهاي منطقي و عملي براي فروش نفت خام استفاده بهينه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: در بحث فروش نفت خام از طريق بخش خصوصي، بايد توجه داشت به دليل گران قيمت بودن محموله هاي نفتي، ضمانت هايي كه اخذ مي شود، كفايت كند.  

عضو كميسيون انرژي مجلس يادآور شد: با توجه به سياست هاي وزير نفت كه بر تعامل خارجي و ديپلماسي تاكيد ويژه اي دارد و نظر به اينكه شركت هاي خارجي نيز به دليل منافع مشترك، مشتاق به مشاركت در حوزه هاي نفتي هستند، بايد در اين زمينه مديريت صحيحي اعمال شود تا فضاي كسب و كار رونق يابد.

انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن