تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798766938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس ایجاد شود/ نامگذاری یکی از خیابان های تهران به نام شهید خلیلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه:
کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس ایجاد شود/ نامگذاری یکی از خیابان های تهران به نام شهید خلیلی خبرگزاری رسا ـ نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب، با اشاره به اهمیت و نقش سازنده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی باید نسبت به ایجاد کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر موضعی جدی اتخاذ کند.



 حجت‏الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هفتمین روز شهادت شهید خلیلی و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم به این فریضه امر فرموده است و امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین وظائف ائمه معصومین(ع) بوده است.
وی ایجاد سازمان امر به معروف و نهی از منکر را امری ضروری و انکار ناشدنی برای جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه اعم از مسئولان و دیگر اقشار برای باقی ماندن در صراط مستقیم نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستند به دلیل اینکه این فریضه الهی مانع از کجروی در جامعه می‏شود.
نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه، جامعه اسلامی را مانند پیکری به هم متصل دانست و گفت: در کشورهای غیر اسلامی مسئولیت نظارت بر اجرای قوانین بر عهده برحی سازمان‏ها محول شده است ولی در امت اسلامی این نگاه نیست و این وظیفه بر عهده توده امت مسلمان قرار داده شده است چرا که اگر در جامعه جلوی منکرات گرفته نشود معظلات به همه جامعه سرایت می‏کند.
وی با اشاره به تاکید شهید خلیلی بر امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی باید بحث ایجاد کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت کارهای خود قرار دهد چرا که این مساله جدای از فریضه بودن، امری قانونی است و جایگاه کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر برای پیگیری قوانین و مفاد قانونی خالی است و نیاز است که با اقدامی انقلابی و همتی جهادی ایجاد شود.
حجت‏الاسلام رضوی مهر با اشاره به مفتوح بودن پرونده شهید خلیلی یادآور شد: قوه قضائیه در پرونده شهید خلیلی مدعی‏العموم شده و این پرونده بسته نشده است و دلیل این کار این است که جامعه اسلامی باید از وجود اراذل و اوباشی که بر جان و مال و ناموس مردم تاخت و تاز می‏کنند، پاک و منزه باشد.
وی ضمن تشکر از خطبا و ائمه جمعه کشور که در هفته گذشته درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر ایراد سخن کرده‏اند گفت: با وجود همه تلاش ها این مقدار برای جامعه کافی نیست و باید هفته های امر به معروف و نهی از منکر در استان ها ایجاد شود در رأس هرم این طرح، اساتید حوزه و دانشگاه نظریه پردازی کنند چراکه مفاهیم ارزشی اسلام، مفاهیم علمی و فرهنگی هستند و باید در جامعه تبیین و بازخوانی شوند.
رییس موسسه نور ایمان مجازات مسببان شهادت شهید خلیلی را از قوه قضائیه خواستار شد و افزود: زن و مرد و کوچک و بزرگ وظیفه دارند که با تذکر لسانی نسبت به منکرات برخورد کنند و قوه قضائیه باید راهکارهای قانونی را برای پشتیبانی از آمران معرف و ناهیان از منکر تدوین و تنظیم نماید.
وی با اشاره به برگزاری مراسم یادبود شهید خلیلی در حوزه علمیه همدان گفت: مراسم متعددی برای یادبود این شهید فقید در سراسر کشور صورت گرفته که حوزه علمیه استان همدان در این زمینه پیشگام بوده است که طلاب و فضلای استان همدان در سومین روز شهادت ایشان اقامه عزا و سوگواری کردند.
حجت الاسلام رضوی مهر در پایان افزود: شایسته است که از سوی مسئولان مربوطه، نام یکی از خیابان های تهران به نام ایشان ثبت و نام خیابان محل شهادت این شهید والامقام به خیابان غیرت تبدیل شود. 



۱۳۹۳/۱/۱۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن