تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت پلیس امنیت اخلاقی در تفرجگاه ها در روز طبیعت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا خبر داد: تقویت پلیس امنیت اخلاقی در تفرجگاه ها در روز طبیعت تهران - ایرنا - رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی از تقویت پلیس امنیت اخلاقی در محیط های عمومی و تفرجگاه ها در روز طبیعت خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد مسعود زاهدیان» به تمهیدات ناجا برای اجرای امنیت اخلاقی تفرجگاه ها در سیزدهمین روز فروردین 93 اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی براساس اولویت های سازمانی و به منظور آرامش خیال شهروندان در روز طبیعت، برنامه های گسترده ای برای تامین امنیت اخلاقی مراکز تفریحی و تفرجگاه ها در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: حضور عوامل انتظامی در این مناطق برای حفظ سلامت و امنیت اماکن تفریحی برای استفاده شهروندان است.
رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اظههار امیدواری کرد: هموطنان نیز با خدمتگزاران خود، همکاری خوبی داشته باشند تا این روز خاطره ای خوش و لذت بخش برای آنان به همراه داشته باشد و همچنین افراد هنجارشکن و ناباب نتوانند فرصت سوءاستفاده پیدا کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به حضور گسترده ماموران پلیس از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، گفت: همزمان با روز طبیعت، پلیس امنیت اخلاقی نیز حضور خود را در محیط های عمومی و تفرجگاه ها تقویت می کند.
سرهنگ زاهدیان، فرهنگ مردم و اعتقادات شرعی و عرفی آنان را بسیار بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: هموطنان همواره بدنبال حفظ شعائر عرفی و دینی هستند و همین امر موجب می شود تا بتوانیم وضعیت اخلاقی خوبی را برای اماکن تفریحی در سیزدهمین روز فروردین ماه، متصور باشیم.
اجتمام(1)**9140**1336
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن