تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: مجتمع فولاد مبارکه افتخاری بزرگ برای استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان: مجتمع فولاد مبارکه افتخاری بزرگ برای استان است مبارکه،اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان در جمع مدیران مجتمع فولاد مبارکه اظهار داشت: مجتمع فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق گالوانیزه در خاورمیانه افتخاری بزرگ برای استان است.


به گزارش روز سه شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، رسول زرگرپور در مدت چهار ساعت از بخش های مختلف مجتمع فولاد مبارکه بازدید کرد که در این بازدید مدیران نواحی آهن سازی، فولاد سازی، ریختگری مداوم، نورد گرم، نورد سرد و واحدهای جنبی توضیحات لازم را ارائه کردند.
استاندار اصفهان در جمع مدیران این مجتمع اظهار کرد: احداث این مجتمع در دهه 60 با مجموعه ای از مشکلات و معضلات همراه بود و جو حاکم درخصوص احداث این کارخانه مساعد نبود و تلاش زیادی صورت پذیرفت که این طرح به سرانجام برسد.
زرگرپور گفت: اکنون پس از حدود 30 سال خوشبختانه این مجتمع در تولید آهن اسفنجی مقام نخست دنیا و در تولید ورق گالوانیزه تخت مقام نخست خاورمیانه را به خود اختصاص داده و در مجموع 51 درصد فولاد کشور را تولید می کند و با حدود 351 هزار نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی کشور است.
وی افزود: مقایسه آن دیدگاه تنگ نظرانه ابتدای احداث مجتمع و وضعیت موجود نشان دهنده وجود عزمی بزرگ و پشتکاری قوی برای رونق صنعت کشور است.
استاندار اصفهان گفت: همیشه در مذاکره با هیات های خارجی سه نکته مهم را متذکر می شوم و تاکید می کنم اصفهان دروازه ورود به ایران است و در صنعت رتبه نخست کشور را دارد و بیش از 65 درصد از فولاد کشور در این استان تولید می شود.
وی اضافه کرد: وجود چنین مجموعه با عظمتی که علاوه بر کمیت، با تولید با کیفیت و با استانداردهای بین المللی موفق به صادرات محصولات به همه نقاط جهان از جمله اتحادیه اروپا شده است، مایه افتخار است.
زرگرپور با اشاره به برخی مشکلات استان در زمینه آلودگی هوا و کمبود آب و تلاش های صورت گرفته در جهت تهیه، تدوین و تصویب طرح های جامع احیای حوضه زاینده رود و کنترل کیفی هوای منطقه اصفهان، اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه نیروها و با همگرایی و هم افزایی همه جریان های سیاسی، استان اصفهان بار دیگر به جایگاه واقعی خود که درشان مردم شهید پرور این استان است، ارتقا یابد.
7150/د/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن