تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان رضوی خواستار جبران خسارت خشکسالی و سرمازدگی در این استان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان رضوی خواستار جبران خسارت خشکسالی و سرمازدگی در این استان شد مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی دخالت دولت برای جبران خسارت خشکسالی و سرمازدگی محصولات کشاورزی و نهاده های دامی این استان را خواستار شد.


علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان رضوی افزود: دولت تدبیر و امید همانگونه که در جبران خسارت ناشی از برف در استان های شمالی اهتمام شایسته ای داشت، در خراسان رضوی نیز باید برای جبران خسارت خشکسالی و سرمازدگی به نهاده های دامی تدابیری بیندیشد.
وی اظهار داشت: تمام ارگانهای مرتبط در این موضوع باید از دستگاههای متناظر کشوری خود پیگیر جبران این خسارت شوند و استانداری نیز از طریق وزیر کشور موضوع را پیگیری کرده است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای رعایت حقوق مردم باید نظارت و بازرسی بر عملکرد اصناف وجود داشته باشد، افزود: در نظارت بر فعالیت اصناف نباید مچگیری و برخورد سلبی صورت گیرد اما دولت نیز وظیفه دارد که از حقوق مردم دفاع کند.
وی از برگزاری 27 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این استان قدردانی کرد و گفت: گزارشها و نظرسنجیها نشان دهنده رضایت مردم می باشد که این بهترین پاداشی است که هر مسوول می تواند بگیرد.
او افزود: برای توزیع میوه شب عید باید از تمام شبکه های توزیع و اتحادیه های میوه و شهرداریها استفاده کرد و به گونه ای این امر را مدیریت نمود که تا پایان تعطیلات مشکلی وجود نداشته باشد.
وی گفت: گندم مورد نیاز برای دهه های اول سال آینده توزیع شده و برای آینده نگرانی در این زمینه وجود ندارد و ذخیره گندم خراسان رضوی به نسبت سایر استانها ذخیره خوب و قابل اتکایی است.
رشیدیان اظهار داشت: باید در کیفیت نان نانوایی ها به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی دقت نظر شود.
وی با بیان این که در ایام تعطیلات نوروز کشتارگاههای گوشت قرمز و سفید تعطیل نخواهند بود افزود: با افزایش کشتارها در ایام تعطیلات، نباید نظارت دامپزشکی بر ذبح و کشتارها کاهش یابد.
استاندار خراسان رضوی گفت: برای ارائه سبد کالا در این استان تلاش خوبی صورت گرفته و تنش و مشکلات کمتری به نسبت بسیاری از استانها وجود داشته است اما باید سعی شود هم کسانی که سبد کالا را ناقص دریافت کرده اند سریعتر سبدشان تکمیل شود و هم دقت شود در مرحله دوم این اشکالات برطرف شود که در این راستا کمک بخش خصوصی مورد تاکید است.
رشیدیان، خرید، ذخیره سازی و عرضه به موقع کالاهای اساسی در زمان مناسب را به معنای صرفه و صلاح مردم دانست و از نیروی انتظامی خواست در حمل محموله های مرغ با توجه به نیاز بازار با سازمان جهاد کشاورزی استان همکاری کند.
وی افزود: با توجه به تجربه سالیان گذشته یکی از مشکلات موجود در اطراف حرم مطهر رضوی مشکل خودپردازهاست که بانکها باید برای حل این مشکل برنامه ریزی کنند./2
1922 /664
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن