تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجد روستای کفترو بوشهر توسط گروه های جهادی تکمیل و افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسجد روستای کفترو بوشهر توسط گروه های جهادی تکمیل و افتتاح شد بوشهر- ایرنا - مسجد سیدالشهدا روستای کفترو بخش ارم از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر که توسط گروه های اردوی جهادی تکمیل شد روز سه شنبه در آیینی با حضور امام جمعه برازجان و برخی از مسوولان شهرستان و استان بوشهر به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، امام جمعه برازجان در این آیین اظهارکرد: مسجد به عنوان پایگاه قوی، پرچم اسلام و نماد مسلمان بودن مردم یک منطقه است و برای هر محله ای نیاز است.
حجت الاسلام حسن مصلح ضمن تقدیر از زحمات چند روزه گروه های جهادی در مناطق محروم بخش ارم دشتستان و تلاش بی وقفه آنها برای تکمیل مسجد این روستای دورافتاده افزود: اردوهای جهادی و خدمت خالصانه به خلق از دستاوردهای نظام اسلامی است که جوانان ما را این گونه تربیت کرده است.
وی یادآور شد: گذشتن از لذت ها برای جوانان و پذیرش سختی کار بدون هیچ چشمداشتی در راه خدمت به خلق خدا کاری ارزشمند است و همان طور که جوانان در زمان دفاع مقدس از دانشگاه به جبهه می رفتند امروز در سنگری دیگر و در مناطق محروم به جهاد می پردازند.
دبیر اردوهای جهادی قرارگاه ناحیه امام خمینی(ره) سپاه محمد رسول الله (ص) کشور گفت: در این اردوی جهادی 220 نفر از قشرهای مختلف بسیج استان های مختلف در تعطیلات نوروز درشهر تنگ ارم و روستاهای تابعه آن مشغول به خدمات رسانی شدند.
مرتضی دوست افزود: ترویج فرهنگ خدمت رسانی به مناطق محروم کشور، تبیعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، پرکردن اوقات فراغت دانشجویان و جوانان محلات و محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته از مهمترین اهداف اردوهای جهادی است.
دوست بیان کرد: تکمیل مسجد روستای کفترو در بخش ارم از جمله مهمترین اقدامات بچه های جهادی بود که امروز با شادی و رضایت خاطر مردم روستا به بهره برداری رسید و افتخار برگزاری اولین نماز آن هم به جماعت نصیب گروه جهادگران در کنار مردم روستا گردید.
وی همچنین ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری و مذهبی همچون آموزش سبک زندگی اسلامی، مهارت های زندگی، آموزش احکام دینی و مذهبی و برگزاری و آموزش عملی گلدوزی و خیاطی را از مهمترین فعالیت های فرهنگی و مذهبی این گروه های جهادی خواند.
بخش ارم از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر از مناطق محروم به شمار می رود. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن