تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815295137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش هزینه برای دشمن از راهکارهای مقابله با جنگ نرم اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معمارباشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
افزایش هزینه برای دشمن از راهکارهای مقابله با جنگ نرم اقتصادی است
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان گفت: امروز جنگ نرم تنها در حوزه فرهنگی مطرح نیست بلکه دشمنان در مقوله اقتصاد نیز فعالیت می‌کنند که رصد برنامه‌های تحریم و افزایش هزینه برای دشمن یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم است.



"محمد معمارباشی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جنگ نرم را می‌توان جنگ ساختارشکن نامید، گفت: جنگ نرم نوعی ساختارشکنی در فرهنگ یک مملکت، آداب و رسوم مردم، تغییر دید مردم یک کشور نسبت به مسائل فرهنگی و بومی آن کشور، ایجاد بی‌تحرکی میان آ‌‌ن‌ها و جنگ‌های اقتصادی و.... است.

وی افزود: رویکرد دشمنان در جنگ نرم کاملاً مشخص بوده و یکی از اهداف آن‌‌ها سرکوب دین مبین اسلام است که با ترفندهای مختلف می‌خواهند به این اهداف شوم خود برسند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان با اشاره به اصل بیست و دوم ابلاغیه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم ابلاغ شد، تصریح کرد: نکته قابل تأمل و زیبایی در این اصل به چشم می‌خورد که دولت مكلف است برای تحقق سیاست‌های كلی اقتصاد مقاومتی با هماهنگ‌سازی و بسیج پویای همه امكانات كشور، اقداماتی را انجام دهد.
 
معمارباشی افزود: شناسایی و به‌كارگیری ظرفیت‌های علمی، فنی و اقتصادی برای دسترسی به توان آفندی و اقدامات مناسب یکی از اصول سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی است که می‌توان از آن‌ها در زمینه جنگ نرم نیز استفاده کرد چراکه با جنگ نرم در زمینه اقتصاد نیز مواجه هستیم.
 
وی با بیان اینکه رصد برنامه‌های تحریم و افزایش هزینه برای دشمن یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم اقتصادی است، اظهار داشت: مدیریت اقتصادی از طریق تهیه طرح‌های واكنش هوش‌مند، فعال، سریع و به‌هنگام در برابر مخاطرات و اختلال‌های داخلی و خارجی در این زمینه راه‌گشا است.
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان خاطرنشان کرد: جنگ نرم تنها در حوزه فرهنگی مطرح نیست و دشمنان در همه حیطه‌ها برای راهبرد اهداف‌‌شان فعالیت می‌کنند که باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری و راهکارهای صحیح مقاومتی توطئه‌ةای دشمنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن