تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820759407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور: سیاست دولت یازدهم توسعه جزایر جنوب کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس جمهور: سیاست دولت یازدهم توسعه جزایر جنوب کشور است کیش - ایرنا - رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در جزیره هندورابی و بازدید از اقدامات انجام شده در بخش گردشگری، گفت: سیاست دولت یازدهم توسعه جزایر جنوب کشور است.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکترˈحسن روحانیˈ عصر روز دوشنبه از جزیره هندورابی واقع در آب های نیلگون خلیج فارس دیدن کرد.
رییس جمهوری با اشاره به وجود ظرفیت های خوب برای توسعه گردشگری حلال در جنوب کشور به ویژه جزایر و سواحل خلیج فارس افزود: جزیره هندورابی با ویژگی بارز بکر و دست نخورده بودن، منطقه مناسبی برای دوستداران طبیعت، مردم ایران و خانواده ها است تا از این محیط آرام و طبیعی با امکانات خوبی که برای آنها مهیا شده، بهره ببرند.
دکتر روحانی با تاکید بر لزوم فعال سازی همه جزایر خلیج فارس در راستای توسعه گردشگری اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در خصوص جزیره هندورابی فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رونق این جزیره است ضمن اینکه سازمان منطقه آزاد کیش فقط زمینه و شرایط را برای سرمایه گذاران در این نقطه از کشورمان فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: برای رسیدن به پیشرفت واقعی در کشور دولت باید با فراهم کردن شرایط، سرمایه گذاری و فعالیت را بر عهده مردم بگذارد.
رییس جمهوری با اشاره به شعار امسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: شکوفایی و توسعه جزایر جنوب جزو سیاست های این دولت است.
وی فاصله 28 کیلومتری هندورابی با جزیره کیش و فاصله هشت کیلومتری با سواحل خلیج فارس در سرزمین های اصلی و وجود هوای پاک و معتدل در شش ماه از سال را از دیگر مزیت های این جزیره برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری عنوان کرد.
دکتر روحانی ابراز امیدواری کرد حرکت شتابان و روند رو به رشد توسعه جزیره هندورابی در چند ماه گذشته، در سال جدید نیز ادامه پیدا کند و این جزیره به منطقه ایی آرام و زیبا تبدیل شود تا با سفر به این جزیره روحیه نشاط و امید در خانواده ها افزایش یابد.ک/2
9102/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن