تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820789755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالغ بر 339 هزار زائر فرهنگی در مدارس خراسان رضوی اسکان یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از آغاز تعطیلات نوروزی / بالغ بر 339 هزار زائر فرهنگی در مدارس خراسان رضوی اسکان یافتند مشهد - ایرنا - دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی از اسکان 339 هزار و 617 مسافر فرهنگی از ابتدای تعطیلات نوروزی در سطح مدارس استان خبر داد.


جواد طالب نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این جمعیت در قالب 65 هزار و 311 خانوار در سطح مدارس و کلاس های آماده شده برای پذیرایی از مسافران نوروزی اقامت یافتند.
وی اظهار داشت : این تعداد نسبت به سال قبل در همین زمان که 58 هزار و 170 خانوار بوده بیش از 12 درصد افزایش دارد.
وی افزود : در مجموع طی این ایام یک میلیون و 358 هزار و 469 نفر روز در مدارس استان اسکان داشته ایم.
به گفته وی ، این اسکان از طریق 49 پایگاه مستقر در سطح استان انجام شده که از این تعداد 9 پایگاه مشهد بیش از 90 درصد اسکان استان را بر عهده داشته اند.
وی ادامه داد : کار اسکان مسافران در مشهد نسبت به سایر استان های کشور که جمعیت در کل سطح استان پراکنده می شوند بسیار سنگین و متفاوت است.
وی توضیح داد : در سایر استان ها چون شمال کشور مسافران در سطح کل استان توزیع می شوند اما در خراسان رضوی همه به مقصد مشهد سفر می کنند و بیش از 90 درصد اسکان در این شهر است.
طالب نژاد افزود : متاسفانه با وجود آنکه شهرستان های سبزوار ، نیشابور و تربت حیدریه قابلیت های بسیاری به لحاظ گردشگری دارند ، فقط برای اسکان موقت استفاده می شوند.
به گفته وی ، در سطح استان یک هزار و 115 مدرسه با 12 هزار و 220 کلاس به اسکان مسافران فرهنگی اختصاص یافته است که از این تعداد 840 مدرسه با هشت و هزار و 500 کلاس در مشهد می باشد.
وی ادامه داد : مدت ماندگاری و اقامت برای این مسافران در مشهد پنج روز دیده شده است که در سطح کشور بالاترین میزان است.
وی گفت : بر اساس بخشنامه وزارتخانه آخرین زمان تمدید اسکان مسافران تا 12 فروردین ماه اعلام شده بود که به دلیل سرما و برودت هوا و تعطیلی روز 14 فروردین ماه به دلیل شهادت حضرت زهرا (س) این زمان تا 14 فروردین ماه تمدید شد.
وی افزود : بر این مبنا سایت های پذیرش مسافران فرهنگی شب گذشته باز شد و پذیرش و تمدید زمان اقامت مسافران در مشهد تا 14 فروردین ماه انجام گردید.
وی گفت : طی این مدت یک هزار و 400 نفر از عوامل اجرایی از 28 اسفندماه تا کنون کار خدمات دهی به این مسافران را بصورت 24 ساعته انجام می دهند.
/ 2713/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن