تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815587800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید صلاح الدین و دریاچه دوقلو پربینندترین مکان های گردشگری آبدانان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سید صلاح الدین و دریاچه دوقلو پربینندترین مکان های گردشگری آبدانان ایلام- ایرنا- مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبدانان گفت: گردشگران نوروزی این شهرستان بیشتر از امام زاده سید صلاح الدین محمد (ع) و دریاچه دو قلوی سیاه گاو دیدن می کنند.


ˈمجید اولادˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آبدانان دارای ظرفیت های مناسبی از حیث مواهب طبیعی و گردشگری است به گونه ای که از آغاز نوروز 93 تاکنون مسافران بسیاری از مکان های تفریحی و گردشگری این شهرستان دیدن کرده اند.
وی ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه ها ی طبیعی، تاریخی، مذهبی و گردشگری این شهرستان و وضعیت مناسب آب و هوا، روند ورود مسافران و گردشگران به آبدانان همچنان رو به افزایش است.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبدانان افزود: بیشترین شمار گردشگران نوروزی از آثار تاریخی و طبیعی این شهرستان شامل حرم امامزاده سید صلاح الدین محمد(ع)، قلعه هزار در، دریاچه های دو قلوی سیاه گاو، سراب آبدانان و مناظر دیدنی دینارکوه و کبیرکوه‎ ‎‎دیدن می کنند.
اولاد گفت: بررسی ها نشان می دهد که از ابتدای نوروز تاکنون، حرم امام زاده سید صلاح الدین محمد(ع) و دریاچه های دو قلوی سیاه گاو آبدانان دیدنی ترین مکان های گردشگری این شهرستان بوده اند.
وی اظهار کرد: بیش از دو هزار بسته فرهنگی و گردشگری در مکان های پرتردد آبدانان برای آشنایی بهتر مسافران نوروزی پخش شده است.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبدانان، دیدار از مراکز پذیرایی و اقامتی، اختصاص راهنما در اماکن تاریخی پشت قلعه و هزار در، نصب بنر تبلیغی، پخش اقلام و بسته های فرهنگی و گردشگری در مکان های پرتردد، پخت غذای محلی، برپایی سیاه چادر در ورودی شهر و سه راه مورموری را از جمله مهمترین برنامه این اداره در نوروز 93 عنوان کرد.
آبدانان 65 هزار نفری در 165 کیلومتری خاور شهر ایلام قرار دارد. ک/3
7174/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن