تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانندگان برای تردد ازمحور کندوان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رانندگان برای تردد ازمحور کندوان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند نوشهر- ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی چالوس با اشاره به ادامه بارش باران و برف در محورهای مختلف منطقه بویژه محور(کندوان) از رانندگانی که قصد تردد ازاین محورکوهستانی را دارند خواست تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خودروهای خود را به زنجیرچرخ تجهیز کنند.


ˈرضا کاوه ˈ روز دوشنبه به خبرنگارایرنا گفت : درحال حاضر با توجه به کندی تردد خودروها به علت بارش برف و لغزندگی سطح جاده دربرخی از مناطق بویژه منطقه سیاه بیشه تا تونل کندوان به همراه داشتن زنجیرچرخ رانندگان خودروها از این مسیر سخت گذر و کوهستانی بسیارضروری است.
وی افزود : اکنون نیروهای راهداری از نخستین ساعات امروز /دوشنبه / مشغول عملیات نمک پاشی و برفروبی دراین محورهستند و تردد خودروها در این مسیر ارتباطی برقراراست.
وی همچنین از رانندگان خواست تا به منظور جلوگیری از هرگونه تراکم ترافیکی و حوادث جاده ای از توقف بی مورد در برخی از مناطق حادثه خیز این محور خودداری کنند.
سرپرست اداره هواشناسی سیاه بیشه کندوان نیز از بارش برف و کاهش محسوس دما در این منطقه خبرداد و گفت : هم اکنون بارش برف که از شب گذشته در این منطقه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
ˈکرمعلی اسدی ˈ درگفت و گو با خبرنگارایرنا میزان دمای کنونی منطقه را حدود پنج درجه سانتیگراد زیرصفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته حدود 10 درجه سانتیگراد کاهش داشته است.
وی اظهارداشت : پیش بینی می شود این شرایط ناپایداری تا حوالی ظهر فردا /سه شنبه / ادامه داشته باشد و برای روز چهارشنبه شاهد خروج این سامانه بارش زا و افزایش دما در منطقه باشیم.
از مجموع حدود 180 کیلومتر طول مسیر محور چالوس - کرج حدود 80 کیلومتر این محور مربوط به حوزه استحفاظی مازندران است.ک/3
624 /402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن