تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیون و 434 هزار زائر و مسافر نوروزی در خراسان رضوی اقامت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک میلیون و 434 هزار زائر و مسافر نوروزی در خراسان رضوی اقامت کردند مشهد - ایرنا - مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی از اقامت یک میلیون و 434 هزار مسافر و زائر در این استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.


ˈمجید نعیمیˈ روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد، مربوط به روزهای 25 اسفند تا پایان روز نهم فروردین است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد کاهش داشته است.
وی گفت: حدود 86 درصد اقامت های مزبور به تعداد حدود یک میلیون و 190 هزار نفر در مشهد و بقیه در سایر شهرستان های استان خراسان رضوی بوده است.
وی اظهار داشت: در این مدت، یک میلیون و 616 هزار نفر از آثار و بناهای تاریخی و مراکز گردشگری خراسان رضوی دیدن کرده اند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.
وی افزود: آرامگاه فردوسی و عمارت هارونیه در مشهد، آرامگاه های عطار و خیام در نیشابور و عمارت خورشید در کلات با حدود 118 هزار نفر بازدید کننده بیشترین بازدیدها را در میان آثار تاریخی و مکانهای گردشگری این استان به خود اختصاص داده اند.
او گفت: این رقم، حدود 7.3 درصد کل بازدیدها از آثار و بناهای تاریخی و مراکز گردشگری خراسان رضوی طی مدت یاد شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 26 درصد کاهش دارد.
نعیمی افزود: در مدت مزبور، دو هزار و 17 مورد بازدید نظارتی توسط ارگان ها و نهادهای مرتبط از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری از جمله مراکز اقامتی، سالن های غذاخوری و مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است./3
1922/664/ 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن