تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821120998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول:بسیجیان از ارکان مهم بستر سازی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول:بسیجیان از ارکان مهم بستر سازی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند مشهد-ایرنا- رییس مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی گفت: بسیجیان از مولفه ها و ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و باید با شناخت وظایف خود و با روحیه بسیجی وار در این زمینه تاثیر گذار باشند.


حجت الاسلام ˈسید رضا سرورˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب ضمن حضور در صحنه های دفاع از آرمانهای نظام ثابت کردند که با عزم و انگیزه بر انجام هر کاری، از عهده مشکلات به خوبی بر می آیند.
وی بیان کرد: بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی هم باید باید همگی دست به دست هم داده و با اراده ای پولادین و عزمی جدی به رسالت خود در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.
وی اظهار داشت: اگر بسیجیان خود را متعهد به لوازم و الزامات اقتصاد مقاومتی دانسته و در محیط زندگی و کسب و کار خود سیاست های مرتبط اقتصاد مقاومتی را رعایت کنند، تحقق آن دور از انتظار نخواهد بود.
وی گفت: حفظ عزت و استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی و مقابله با زیاده خواهی های مستکبران یک ضرورت بوده و اقتصاد مقاومتی برای توسعه و پیشرفت و خودکفایی اقتصادی کشور بسیار مهم است .
حجت الاسلام سرور گفت: اقتصاد مقاومتی بخشی از مقاومت ملی است که در برهه های اخیر انقلاب از آن غفلت شده بود.
وی گفت: در سال های آغازین انقلاب با روحیه انقلابی، مردم خود را برای یک مقاومت همه جانبه در برابر دشمن آماده ساخته و سال های دفاع مقدس اوج این مقاومت همگانی در تمام عرصه ها بود.
وی اظهارداشت : علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوان، مردم با درک درست شرایط ، از خود مقاومت کم نظیری را به نمایش گذاشته و با مشارکت فعال خویش بخشی از نیازهای مادی و اقتصادی جبهه ها را نیز تأمین می کردند.
وی گفت: بر این اساس اقتصاد مقاومتی یک مولفه مهم پایداری در راه حفظ عزت و استقلال و شکوفایی اقتصادی کشور است.ک/3
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن