تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815284016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبشار بیشه لرستان مقصد 56 هزار گردشگر نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آبشار بیشه لرستان مقصد 56 هزار گردشگر نوروزی خرم آباد - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: 56 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون از آبشار بیشه بازدید کرده اند.


عطا حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آبشار به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی کشور در صدر پر بازدیدترین مناطق طبیعی گردشگری لرستان قرار گرفته و انتظار می رود تا پایان تعطیلات نوروزی به ویژه در 13 فروردین میزان بازدید گردشگران از این آبشار افزایش یابد.
آبشار بیشه یکی از آبشارهای استان لرستان است که در دل کوههای زاگرس در شهرستان دورود قرار گرفته و فاصله آن تا شهر دورود23 و تا خرم آباد 65 کیلومتر بوده و در کنار راه آهن تهران - جنوب و در نزدیکی ایستگاه بیشه قرار گرفته است.
این آبشار با چشم اندازی زیبا یکی از آبشارهای زیبای ایران به شمار می رود که تا نقطه برخورد با زمین 48 متر ارتفاع دارد و 10 متر نیز از آنجا تا وصل شدن به رودخانه سزار می باشد .
روبروی ایستگاه چشمه های پر آب متعددی دیده می شود که پس از گذشتن از ایستگاه قطار آبشار بیشه را تشکیل می دهند و به علت همجواری این آبشار با چندین مجموعه زیبا همچون جنگل های پهناور بلوط، روستای بیشه و چشم انداز ایستگاه راه آهن بیشه ، می توان آن را یک منطقه گردشگری مناسب دانست.
از طرفی هوای خنک و با طراوت و سرسبزی و شادابی کوه های بلند و دلنشین، بیشه را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.
در بالای آبشار، روبروی ایستگاه چشمه های پر آب متعددی دیده می شود که از دل کوه می جوشند و زمزمه کنان از وسط ایستگاه قطار عبور کرده و آبشار بیشه را جاری می سازند.
آب و هوای مناسب وسرسبزی اطراف آبشار وچشم انداز کوههای اطراف سالیانه پذیرای مهمانان ومسافران زیادی از مناطق مختلف کشور بوده واین منطقه دیدنی را به یکی از مناطق توریستی وگردشگری استان تبدیل کرده است.
در پایین ایستگاه و در دل درختان بلند جویبارهای صاف و زلال، اقامتگاه های چوبی و زیبایی در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد و مسافران و علاقمندان می توانند در آنجا به استراحت بپردازند.
7269/630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن