تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از چهار هزار فرهنگی میهمان استان البرز بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون/ بیش از چهار هزار فرهنگی میهمان استان البرز بودند کرج- ایرنا- مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ، گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا کنون، چهار هزار و 130 نفر از هموطنان فرهنگی از استان های مختلف کشور، میهمان مراکز اسکان استان البرز بودند.


ˈحمیدرضا آقاصفریˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: این میهمانان در قالب 826 خانوده و چهار هزار و 956 نفر روز میهمان در این مراکز اسکان داده شدند.
وی، اظهار داشت: این مسافران به ترتیب فراوانی درخواست در مناطق یک، دو، سه، چهار آموزش و پرورش کرج و آموزش و پرورش منطقه طالقان اسکان داده شدند که بیشترین مسافران در مناطق یک و دو آموزش و پرورش کرج به لحاظ مرکزیت شهری اسکان یافتند.
وی با اشاره به اینکه اتاق های در نظرگرفته شده برای اسکان مسافران در دو درجه ˈالفˈ و ˈبˈ است، ادامه داد: تمامی مسافران نوروزی پذیرش شده در کلاس های درجه ˈالفˈ اسکان داده می شوند و میزان اقامت آنها نیز به دلیل رهگذری از استان البرز سه روز بوده است.
آقاصفری، افزود: بیشتر میهمانان این استان یا از استان های غربی که عازم مشهد مقدس هستند و یا از جنوب کشور که مقصدشان شمال کشور است، هستند.
وی با بیان اینکه هزینه های اقامت سه شب برای اتاق ها درجه ˈالفˈ 140 هزار ریال و برای اتاق های درجه ˈبˈ 100 هزار ریال است خاطرنشان کرد که هزینه های پذیرایی میهمانان فرهنگی در مرکز خانه معلم استان نیز برای یک شب 140 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
در نوروز سال 1391 مراکز اسکان مسافران نوروزی فرهنگی پذیرای یکهزار و 104 خانواده و شش هزار و 135 نفر بودند و در نوروز 1392 نیز یک هزار و 689 خانواده و هشت هزار و 567 نفر بودند.
مسولان اسکان فرهنگیان استان البرز پیش بینی می کنند میزان میهمانان فرهنگی در نوروزی 93 در مقایسه با سال گذشته تا حدود 30 درصد رشد داشته باشد و به 10 هزار نفر برسد.ک/3
693/ 1200
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن