تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813373361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امداد ساحلی در گناوه اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح امداد ساحلی در گناوه اجرا شد گناوه - ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: با توجه به حضور جمعیت انبوه مسافران و گردشگران درساحل این بندر، طرح امداد ساحلی ازسوی این جمعیت دردست اجراست.


عبدالعلی صیادی روزشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراجرای این طرح، امدادگران این جمعیت در کنار ساحل با تجهیزات و امکانات لازم استقرار یافته تا درصورت وقوع حوادث به آسیب دیدگان خدمت رسانی کنند.
وی اظهارکرد: با توجه به این که مهمانان نوروزی درکنار ساحل این بندر از قایق های تقریحی، جت اسکی، موتورهای چهارچرخ و اسب سواری استفاده می کنند و احتمال حوادثی وجود دارد طرح امداد ساحلی اجرایی شده است.
صیادی گفت: پایگاه امدادونجات دریایی این جمعیت به صورت دائم در ساحل مستقر است و نقش آن در این منطقه ساحلی و مرزی باتوجه به اینکه اغلب مردم این شهرستان با دریا ارتباط دارند مهم و مفید بوده است.
رییس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: باتوجه به افتتاح جاده ساحلی بوشهر به بندرریگ و گناوه و افزایش بارترافیکی دراین محور، این جمعیت پایگاه امدادونجات جاده ای در تقاطع روستای محمدی به صورت موقت دایر کرده است.
وی گفت: دراین پایگاه پزشکیار و نیروهای نجات گر به صورت شبانه روزی در آماده باش بسر می برند.
صیادی ادامه داد: طرح راهنمای مسافران نوروزی با شعار ˈ بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیمˈ در دو نقطه محورهای مواصلاتی ورودی به این شهرستان با مشارکت 90 نفر از اعضای جوانان دختر وپسر این جمعیت از 27 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
وی یادآورشد: در این پایگاه ها علاوه بر توزیع بسته های فرهنگی، نقشه راهنما و کتابچه و بروشور امدادی، ایستگاه سلامت شامل تست قند و فشارخون و دوخیمه برای اقامه نماز مسافران نوروز برپا شده است.
رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: طرح امدادنوروزی نیز از 25 اسفندسال گذشته در محورهای مواصلاتی پرتردد حوزه استحفاظی این شهرستان آغاز که تا 16 فروردین ادامه دارد.
شهرستان گناوه به لحاظ برخورداری از سواحل زیبا وماسه ای مشرف بر یهنه خلیج همیشه فارس وجود بازارهای تجاری که در آنها کالاهای متعدد خارجی بانرخ های متعادل ارائه می شود سالانه پذیرای انبوه مسافران وگردشگران از اقصی نقاط کشور است. ک/3
637/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن