تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806385492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید مجدد امامان جمعه بر تحقق شعار امسال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکید مجدد امامان جمعه بر تحقق شعار امسال استان ها- ایرنا- امامان جمعه در خطبه های این آیین سیاسی عبادی، بر اهمیت نامگذاری سال 93 و تحقق فرمایش های رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و توجه به فرهنگ، تاکید کردند.


خطیبان جمعه ، لازمه تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی رااهتمام همه مردم و مسوولان دانستند.
خلاصه خطبه های نمازجمعه :
مشهد - امام جمعه موقت مشهد گفت: رهبر فرزانه نظام در سخنرانی نوروزی خود خط مبارزه دشمن را که جنگ اقتصادی و فرهنگی است، مشخص کردند.
حجت الاسلام محمد باقر فرزانه افزود: ایشان با تعیین شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برای سال 1393 آحاد ملت را با جبهه مبارزه پیش روی آگاه فرمودند.
شیراز- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نباید در خصوص نام گذاری امسال شعاری برخورد شود و مسوولان، مردم و نخبگان جامعه باید برای اجرایی شدن شعار امسال همت کنند.
آیت الله اسدالله ایمانی بیان کرد: هیات دولت و رییس جمهوری اهتمام جدی خود را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و فرهنگ در سال جاری اعلام کردند و الزام تحقق این مهم باید در جامعه فراهم شود.
ساری - خطیب جمعه ساری با اشاره به نامگذاری و شعار امسال رهبری مبنی بر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: اقشار مختلف مردم و مسوولان باید برای تحقق منویات رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، تهیه و تدوین برنامه مسنجم و اصولی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات را لازمه موفقیت در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ذکرکرد.
اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: همه مردم و مسوولان باید با توان مضاعف و همت والا برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: توجه به راهکارهای رهبری به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ با همت مضاعف و مدیریت جهادی محقق می شود وثمره آن شکوفایی و رشد شاخص های مختلف کشور است.
شهرکرد - خطیب جمعه شهرکرد با یادآوری نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبری بیان کرد: باید در امر فرهنگی و اقتصادی حرکتی جهادی کرد و اقتصاد مقاومتی حرکتی جهادی است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام گفت: همان گونه که رهبری نیز فرمودند فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است و همه مسوولان در هر سطحی که هستند باید نسبت به فرهنگ دغدغه داشته باشند.
خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امروز عرصه اقتصاد و فرهنگ عرصه تقابل دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان قصد دارند در این عرصه به ما ضربه بزنند.
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: رهبر معظم انقلاب عناوین سال را بر اساس نیاز کشور تعیین می کنند و شعار امسال در واقع بیانگر دو دغدغه رهبری یعنی اقتصاد و فرهنگ بوده است.
یاسوج -خطیب جمعه یاسوج گفت: نقش رسانه های جمعی، نخبگان و متولیان امور اقتصادی و فرهنگی در تبیین و تحقق عملی شعار امسال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تعیین کننده است.
حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی افزود: رهبری امسال نیز همچون سال های گذشته با تیزبینی و نگاه هوشمندانه این شعار محوری را بر اساس ضرورت و نیاز جامعه برای سال 93 نام گذاری کردند که تحقق عملی این شعار نیازمند عزم راسخ مسوولان و مردم است.
زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: تلاش برای استقلال اقتصادی و معرفی تولیدات با کیفت داخلی به تمام کشورهای دنیا مهمترین اولویت تاکیدات رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام احمد راهداری افزود: مسوولان اقتصادی کشور در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و اقتصاد فرهنگی مورد نظر رهبری باید با مدیریت قوی در زمینه شکوفا شدن تولیدات داخلی و صادرات کالاهای با کیفیت و مرغوب ایرانی به کشورهای دنیا از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اجرای الگوی مدیریت جهادی از سوی مسوولان تنها عامل برون رفت از تنگناها و مشکلات داخلی و مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان است.
حجت الاسلام محمد نقی لطفی اظهار کرد: ارتقای شاخص های اقتصادی و فرهنگی دو مساله مهم در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه مردم و بویژه مسوولان قرار بگیرد.
رشت - امام جمعه رشت گفت: اقتصاد مقاومتی و رعایت فرهنگ مصرف، راه خودکفایی و حفظ استقلال کشور است.
آیت الله زین العابدین قربانی اظهار داشت: تحریم ها و گرفتاری های اقتصادی که برای کشور ایجاد شده، این ضرورت را بوجود آورده که بتوانیم با اقتصاد مقاومتی، رعایت فرهنگ مصرف، مدیریت واردات و افزایش صادرات روی پای خود بایستیم و مشکلات جامعه را حل کنیم.
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دولت و مردم باید برای اجرای شعار امسال رهبری مبنی بر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کنند.
آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه افزود: اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی چهار رکن اصلی رهنمود حکیمانه و خردمندانه رهبری است.
قزوین - امام جمعه موقت قزوین گفت: تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی می توانیم به شکوفایی اقتصادی و فرهنگی برسیم.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی افزود: از همه صاحبنظران، مسوولان و توده های مردم انتظار داریم برای عملی شدن شعار امسال برنامه ریزی کنند و تحقق این ایده مهم را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند، زیرا عزت ایران اسلامی در سایه تحقق رهنمودهای رهبری است.
675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن