تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812541100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیان نور یکی از مهمترین کارها برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راهیان نور یکی از مهمترین کارها برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است کیش - ایرنا - امام جمعه موقت کیش با اشاره به پیام نوروزی رهبری و شعار سال 93 گفت: راهیان نور یکی از مهمترین کارها در حوزه فرهنگ کشور برای آشنایی با نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه های دوران دفاع مقدس است.


حجت الاسلام رحمان یوسف پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته کیش افزود: امام راحل در خصوص لزوم توجه به شناخت نسل جوان از حماسه سازی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فرمود، باید قداست سرزمین های مرزی کشور (مناطق عملیاتی دفاع مقدس) که مطهر به خون شهداست برای نسل های بعد حفظ و معرفی شود.
وی تاکید کرد: در حوزه اقتصاد نیز نظام اسلامی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است که مورد تاکید است، لذا اگر کشوری در این حوزه قوی باشد دیگر مستعمره نیست و دیگر کشورها اجازه دخالت در امور این کشور را نخواهند داشت.
یوسف پور اظهار کرد: همه مسوولان و متولیان نظام باید امسال همچون سال های قبل برای تحقق شعار سال برنامه ریزی و تلاش کنند ضمن اینکه مردم نیز باید برای این مهم همچون همیشه همراه مسوولان باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گردشگران نوروزی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: خدمت به مهمان و مسافر در اسلام بشدت تاکید شده و هر کس که در رفع مشکل و گرفتاری مهمان تلاش کند خداوند بیش از 70 مشکل و گرفتاری او را بر طرف خواهد کرد.
امام جمعه موقت کیش از گردشگران نوروزی و کیشوندان خواست در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت، ضمن نگهداری و محافظت از منابع طبیعی، از آسیب رساندن به عرصه های ملی و طبیعی پرهیز کنند.
به گفته وی سواحل کیش یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری این جزیره است که امیدواریم گردشگران و مسافران ضمن استفاده از ظرفیت ها و جاذبه های کیش، لحظات شاد و مفرحی در سواحل زیبای خلیج فارس داشته باشند.
وی به فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی هم اشاره کرد و افزود: در این روز بیش از 98 درصد مردم به حاکمیت نظام اسلامی رای مثبت دادند و اینک پس از 34 سال همچنان حامی و پشتیبان اصلی این نظام الهی هستند.
یوسف پور در خطبه اول نماز جمعه نیز با اشاره به ایام فاطمیه (س) به برخی از خصوصیات اخلاقی بزرگ بانوی اسلام اشاره کرد و از زنان و دختران مسلمان خواست ایشان را الگوی عملی خود در همه بخش ها قرار دهند.
وی یادآوری کرد: فاطمه (س) بزرگ بانوی عالم در واقع اسوه اخلاق، ایثار، رازداری، ولایت پذیری، مادری مهربان و همسری دلسوز بود که امیدواریم زنان جامعه اسلامی ایشان را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.
9102/668/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن