تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوهاي راهيان نور بهترين راه انتقال فرهنگ ايثار و شهادت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۱۳ب.ظ)
فرمانده سپاه شازند: اردوهاي راهيان نور بهترين راه انتقال فرهنگ ايثار و شهادت است فرمانده سپاه شازند گفت: اردوهاي راهيان نور فرصتي مناسب براي تبيين و بازخواني ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و آشنايي نسل جديد انقلاب با آرمان‌هاي شهدا و روحيه ايثارگري و فداکاري‌هاي ملت ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج از شازند، سرهنگ حسين آبائي در جمع خبرنگاران اردوهاي راهيان نور را بهترين ابراز براي انتقال فرهنگ ايثار و شهادت دانست و اظهار کرد: اردوهاي راهيان نور فرصت مناسبي براي تبيين و بازخواني ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و آشنايي نسل سوم انقلاب با آرمان‌هاي شهدا و روحيه ايثارگري و فداکاري‌هاي ملت ايران است.
وي افزود: اردوهاي راهيان نور از معنوي‌ترين برنامه‌هاي فرهنگي براي قشر جوان کشور است که برگزاري اين قبيل برنامه‌ها مي‌تواند تقويت‌کننده معنويات و ارتقاءدهنده ارزش‌هاي والاي دفاع مقدس در نسل جوان کشور باشد و برنامه‌هاي مختلف اردوهاي راهيان نور بايد به شکل شايسته‌اي مورد پوشش رسانه‌اي قرار گيرد.
سرهنگ آبائي تصريح کرد: اردوهاي راهيان نور از جمله اردوهاي معنوي است که بايد به آن توجه بسيار زيادي داشت و نبايد نسبت به اين مسئله غفلت کرد، زيرا حضور در اين اردو‌ها معنويت زيادي را به همراه دارد.
فرمانده سپاه شازند با تاکيد به اهميت اردوي راهيان نور در ايجاد روحيه ايثار، گفت: اردوهاي راهيان نور يکي از مهم‌ترين عاملان انتقال فرهنگ، ايثار، شهادت، مقاومت و ولايتمداري و لايت پذير بودن براي نسل سوم و چهارم جامعه که ذهنيتي از دفاع مقدس ندارند، است و بنابراين نبايد از اين عامل مهم انتقال فرهنگي غافل شد و به بهانه‌هاي گوناگون سهميه اين اردوي فرهنگي را کم کرد.
وي افزود: ارزش‌هاي دفاع مقدس بايد با قوت بيشتري به نسل جديد جامعه انتقال داده شود، اردوهاي راهيان نور بزرگترين عمليات فرهنگي است.
سرهنگ آبائي تصريح کرد: با تقويت برنامه‌هاي فرهنگي و معنوي کاروان‌هاي راهيان نور و اعزام اين کاروان ها به مناطق عملياتي به بازشناسي هويت دفاع مقدس پرداخته مي شود.
وي با اشاره به نقش اردوهاي راهيان نور در افزايش معنويت در جامعه گفت: اجراء برنامه‌هاي مختلف در مناطق عملياتي جنوب کشور از جمله يادواره‌هاي شهداء تأثير تربيتي و معنوي بسياري بر رفتار و اخلاق بازديد کنندگان اين مناطق داشته است.
سرهنگ آبائي افزود: اردوي راهيان نور يک کار فرهنگي موثر و ماندگاردر تاريخ انقلاب اسلامي بوده در انجام اين کار بايد از توجه صرف به انجام کارهاي کمي پرهيزوزمينه فرهنگ شهداء فراهم شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن