تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815270478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره شهدا موجب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنگره شهدا موجب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت می شود سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به درک نشدن دوران دفاع مقدس توسط نسل سوم و چهارم انقلاب گفت: با برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان نسل جوان با فرهنگ دفاع و شهادت آشنا می شود.


ˈمحمد وکیلیˈ روز دوشنبه در نشست شورای سیاست گذاری این کنگره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار شدافزود: یکی از مهمترین موضوعات در سال 93 برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید این استان است و همه باید با تلاش بیشتر در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این کنگره گام بردارند.
وی با اشاره به آثار و برکات فراوان شهیدان در جامعه اسلامی افزود: با پیروی از ولایت فقیه می توان از راه شهدا و انبیاء پاسداری کرد.
استاندار سمنان به تقارن برگزاری کنگره همزمان با سالگرد سفر پرخیر برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان اشاره و اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این مراسم فضای معنوی و فرهنگی مناسبی در این استان ایجاد شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز گفت: با غنا بخشیدن به محتوای کنگره به فرهنگ شهادت، فرهنگ استکبار ستیزی، فرهنگ ولایت مداری، فرهنگ مقاومت، فرهنگ امید و افق روشن، فرهنگ پافشاری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمد شاهچراغیˈ با بیان آیه تعاونو علی البر والتقوی، وحدت و همدلی و مشارکت عمومی مردم بوِیژه خانواده های شهدا، ادارات، نهادهای اجرایی، دولتی و مردم در عملیاتی ساختن این کنگره به ویژه برگزاری برنامه‏های جنبی آن را امر مهم دانست.
وی استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا را در این امر بسیار مهم خواند.
رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان نیز گفت: باید از ظرفیت همه ادارات، دستگاه‏های اجرایی و امکانات استان سمنان برای برگزاری این کنگره بزرگ استفاده شود و از تجارب کنگره‏های استان‏های قبلی بهره برد.
ˈعبدالرحیم فریدونˈ اظهار داشت: نخستین کنگره سرداران و شهیدان در کشور در سال 1378 در استان قم برگزار شد و آغاز این کنگره‏ها از این استان بود.
وی با بیان اینکه به دستور فرمانده معظم کل قوا قرار شده است تا این کنگره‏ها در تمام استان‏های کشور برگزار شود، گفت: ترکیب ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان به احتمال زیاد در نشست‏های آتی دستخوش تغییراتی می‏شود و این شورا باید در همه شهرستان‏های استان سمنان و مرکز استان اجرایی شود.ک/2
599/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن