تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف:تورهای تهران گردی بایستی در تمام طول سال ادامه داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قالیباف:تورهای تهران گردی بایستی در تمام طول سال ادامه داشته باشد تهران بزرگ- ایرنا- شهردار تهران در بازدید از ستاد گردشگری نوروزی گفت: با برنامه ریزی منسجم و کارشناسی بایستی تورهای تهرانگردی در طول سال ادامه داشته باشد.


به گزارش روز جمعه ایرنا نقل ازروابط عمومی شهرداری تهران،ˈمحمدباقر قالیبافˈ با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) از ویژه برنامه های نوروزی تدارک دیده شده برای گردشگران، مسافران و زائران نوروزی با عنوان عطر یاس در حرم مطهر بر پا شده است، بازدید کرد.
وی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی نیازمند برنامه ریزی دقیق و کارشناسی است، افزود: باید زمینه استفاده از تورهای گردشگری برای همه اقشار جامعه فراهم شود.
وی با تاکید بر این اینکه تورهای تهرانگردی نه تنها در تعطیلات نوروزی بلکه در تمام طول سال باید ادامه داشته باشد از دست اندرکاران خواست تا برای همه اقشار جامعه حتی خانواده ها و قشر کم برخوردار و ضعیف نیز بتوانند از تورهایی مناسب بهره مند شوند.
قالیباف با بیان اینکه تورهای گردشگری و تهرانگردی نباید معطوف به فصل تعطیلات نوروزی بشود، تاکید کرد: با توجه به مناطق دیدنی تورهای تهرانگردی بایستی هماهنگ با نیاز مردم جامعه و در کلاس های مختلف برگزار شود.
شهردار تهران با بیان اینکه پایتخت ایران اسلامی میزبان گردشگران خارجی نیز است، تصریح کرد: جذب گردشگر خارجی و حتی شهروندی که می خواهد با هزینه بیشتر نقاط دیدنی و اماکن گردشگری تهران را ببیند برنامه ریزی و این امر خود نیز تقویت صنعت توریستی کشور است.
وی اظهار داشت: باید از ظرفیت سامانه مدیریت شهری 137 برای خدمات رسانی به گردشگران استفاده کرد و برنامه هایی را که در طول ایام عید نوروز اجرا شده، گسترش داد.
وی با اشاره به ظرفیت های بسیار بالایی گردشگری تهران گفت: با وجود اینکه کارهای بسیاری در زمینه گردشگری شهر تهران انجام شده، اما هنوز نتوانستیم از تمام پتانسیل و ظرفیت های گردشگری تهران استفاده کنیم و این امر نیازمند یک حرکت فعال و جهادی است.
وی همچنین از ایستگاه استقبال از مسافرین نوروزی شهرداری منطقه 18 ، بازدید از پروژه تقاطع 45 متری زرند، سفره هفت سین یا زهرا و دفاع مقدس در مجاورت بزرگراه آیت الله سعیدی و مجتمع علمی- پژوهشی کاوشکده معلم، جشنواره اقوام ایرانی در منطقه 9 ، بازدید کرد.
تهرام/7244/1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن