تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان تبلیغات در اعزام راهیان نور مشارکت فعال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان حجت الاسلام نیک نژاد عنوان کرد:
سازمان تبلیغات در اعزام راهیان نور مشارکت فعال دارد
خرمشهر – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در ستاد راهیان نور کشور در این اعزام‌ها مشارکتی فعال دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصیر نیک‌نژاد صبح امروز در جریان بازدید از یادمان شهدای شلمچه در گفتگو با خبرنگار مهر با الزامی خواندن موضوع ترویج ارزشهای هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسلهای آتی و آینده گفت: این موضوع به عنوان یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران باید مد نظر قرار گیرد. وی با ارزشمند و موثر خواندن حرکت کاروانهای راهیان نور و حضور جمع کثیری از مردم سراسر کشور در محل یادمان‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به ویژه نوجوانان و جوانان افزود: آنها می‌توانند با دیدن صحنه‌های عملیاتی که به صورت نمادین در محل یادمان‌ها طراحی و ساخته شده و همچنین روایتگری راویان هشت سال جنگ تحمیلی به عمق موضوع دفاع و مقابله پی ببرند و فریب تبلیغات نادرست دشمنان نظام را نخورند. حجت الاسلام نیک نژاد از منطقه عملیاتی شلمچه به عنوان یکی از نقاط مقدس و ارزشمند کشورمان یاد کرد و اظهار داشت: این نقطه به عنوان دروازه ورود امام رضا(ع) به ایران نیز محسوب می شود. مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: این منطقه از کشورمان به عنوان محل حضور رزمندگان غیور اسلام برای مقابله با دشمن بعثی و محل شهادت جمعی از آن رزمندگان برای تمامی مردم کشورمان مقدس و ارزشمند است. حجت الاسلام نیک نژاد وجود یادمانهای متعدد در بخش جنوب غرب کشورمان را یادآور شد و گفت: منطقه شلمچه از آن جهت که محل ورود و خروج زائران ابا عبدالله الحسین(ع) نیز هست حس و حال خاصی را به آدم می بخشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این سازمان با عضویت در ستاد راهیان نور نسبت به اعزام طلاب، روحانیون و مبلغان برای همراهی با کاروان های راهیان نور فعالیت دارد. وی از انجام برنامه های قرآنی، تبلیغی گسترش حوزه نشر، ساماندهی تشکل های مذهبی و دینی در فضاهای مجازی و تکنیکال به عنوان محور فعالیت های این سازمان در سال جدید نام برد. موضوع انتشار و توزیع کتابهایی همچون «دا»، «پایی که جا ماند»، «لشکر خوبان»، «پسر نورالدین» و «زندان الرشی» در میان رزمندگان اسلام به عنوان آثار مکتوب سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر مباحث قابل اشاره حجت الاسلام نیک نژاد بود. وی اظهار کرد: برنامه های هنری گوناگونی همچون ساخت انیمیشن، فیلم های کوتاه ویژه نسل جوان و نوجوان تهیه و تولید شده که جهت پخش از رسانه های ملی و صدا و سیما تحویل آنان شده است.

 


۱۳۹۳/۱/۸ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن