تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارندگی موجب آبگرفتگی معابر و خانه های مردم بندرعباس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارندگی موجب آبگرفتگی معابر و خانه های مردم بندرعباس شد بندرعباس- ایرنا – فرماندار بندرعباس ضمن بیان اینکه هنوز برآورد خسارت های وارد شده بارندگی روز گذشته مشخص نشده است، گفت: بارندگی موجب آبگرفتگی معابر و خانه های مردم در شهر بندرعباس شده است.


احمد مرادی جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بیشتر خسارت های بارندگی مالی بوده است، بیان داشت: در این بارندگی وسایل زندگی برخی از خانواده ها از بین رفت و همچنین تعدادی از ماشین ها نیز به دلیل ریزش دیوار آسیب دیده اند.
وی با بیان اینکه به دلیل پیش بینی های صورت گرفته مهمانان نوروزی در این بارندگی با کمترین مسائل روبرو شدند، ابراز داشت: همچنین مهمانان نوروزی در سالن های ورزشی و آموزش و پرورش اسکان داده شدند.
وی با اشاره به اینکه بخش های بندرعباس کمترین مسائل را نسبت به شهر بندرعباس داشته اند؛ خاطر نشان کرد: در حال ارسال لوازم مورد نیاز به بخش های شهرستان می باشیم.
فرماندار بندرعباس با تقدیر از نیرو های امدادی یادآور شد: نیروهای امدادی برای مواقع ضروری و خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارند.ک/3
8144/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن