تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت هاي منطقه اي بايد مورد قبول مردم و موجب پيشرفت شهر شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۴۲ب.ظ)
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان: قيمت هاي منطقه اي بايد مورد قبول مردم و موجب پيشرفت شهر شود نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان گفت: قيمت هاي منطقه اي بايد مورد قبول مردم و موجب پيشرفت شهر گردد.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان، محمد تبريزي در خصوص موضع شورا پيرامون نحوه تعيين قيمت منطقه اي سال 93 در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بي شک تعيين قيمت منطقه اي نقش بسزايي را در تعريف روابط مالي شهروندان با ادارات ذيربط که بر اساس دفترچه منطقه اي اقدام مي کنند خواهد داشت.
تبريزي افزود: شوراي اسلامي شهر همدان به طور کلي و سه نفر از اعضاي نماينده شورا در کميسيون بررسي نحوه قيمت گذاري دفترچه سال 93 بطور اخص بر اين اعتقادند که تعيين قيمت ها مي بايست بر اساس شاخص علمي و منطقي باشد و صرف افزايش سنواتي بنا به رويه معمول صحيح نيست چه بسا مناطقي و رديف هايي که با کاهش قيمت مواجه شده اند که بايد مورد نظر قرار گيرد.
وي در اين خصوص ادامه داد: اگر برآورد اين دفترچه به نحوي باشد که به لحاظ غير واقعي بودن موجب نارضايتي مردم ، کسبه و افرادي که در ساخت وساز شرکت دارند شود بي شک باعث خروج سرمايه هاي انساني و مالي از شهر و مجموعه سرمايه گذاري خواهد شد.
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان با تاکيد بر اينکه تصميم گيران شهر بايد بدنبال ايجاد فضاي امن جهت سرمايه گذاري و توسعه کسب و کار باشند گفت:مردم نبايد تصور کنند که ماليات و عوارضي که پرداخت مي کنند غير واقعي است بلکه بايد شرايط به گونه اي تعريف گردد که آنها خود پيش قدم و داوطلب آباداني شهر و کشور شوند.
محمد تبريزي افزود: براين اساس پيشنهاد مشخص اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان تعين هيات کارشناسي با همکاري معتمدين محل ، بازار و ساير متخصصين و برآورد واقعي قيمت ها محاسبه درصدي از آن به عنوان قيمت منطقه اي است لذا با روحيه اي که از ساير تصميم گيران در اين حوزه بويژه مسولين اداره دارايي سراغ داريم اميد است با همکاري همه جانبه اين مهم تحقق يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن