تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805849404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارندگی موجب آبگرفتی محله های بندرعباس و کندی تردد خودرو ها شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارندگی موجب آبگرفتی محله های بندرعباس و کندی تردد خودرو ها شده است بندرعباس – ایرنا- بارندگی شدید بامداد امروز جمعه در بندرعباس که تا ساعت مخابره این گزارش ادامه دارد موجب آب گرفتگی خیابانها و معابر این شهرو و بروز اختلال درشبکه برق شده است.


به گزارش ایرنا، شدت بارندگی و آبگرفتگی خیابانها ومعابر موجب کندی تردد و حتی مسدود شدن تعدادی از آنها از جمله باند غرب به شرق بلوار امام حسین(ع) شده است.
این درحالی است که خیابانهای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه واقع در گلزار شهدا نیز چنان مملو از آب سیلابهای خیابانی شده بود که تردد عابرین را غیر ممکن کرده بود.
امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه امروز (23اسفند) ماه این شهر بااشاره به آبگرفتگی ها خطاب به استاندار، شهردار و شورای شهر گفت: کاری نکنید که باران این رحمت الهی به زحمت مردم تبدیل شود.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی اضافه کرد: اگر سپاه پاسداران خودرو کمک دار شاسی بلند نفرستاده بود معلوم نبود که بنده هم بتوانم به محل برگزاری نماز جمعه برسم، هم اکنون نیز شاهد هستیم که نماز تنها باحضور کمتر از یک سوم از نمازگزاران همیشگی درحال برگزاری است که دلیل اصلی آن آبگرفتگی خیابانها معابر شهر است.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: چندین سال است که در خطبه های نماز جمعه از مسوولان خواسته ایم که دراین زمینه چاره اندیشی کنند که متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.
مدیر عامل هلال احمر هرمزگان نیزبه خبرنگار ایرنا گفت: بمنظور تخلیه آب واحدهای مسکونی شهر بندرعباس 10 اکیپ اعزام شده است.
علی اعما یادآورشد: طبق گزارشهای دریافتی بیشتری آبگرفتگی منازل از محله سنگ کن درحاشیه بلوار ساحلی خلیج فارس، محله 22 بهمن، نایبند جنب ورزشگاه، محله مغ پیرمرد و بلوار امام حسین(ع) گزارش شده است.
رئیس دفترستاد حوادث غیر مترقبه استانداری هرمزگان نیز گفت: ازآنجایی که مدیر کل در حال بازدید از منطقه هستند( با گذشت 10ساعت از آغاز بارندگی) قادر به پاسخگویی نیستند.
این درحالی است که به دلیل طغیان خورهای بندرعباس که آبهای ناشی از بارندگی این شهر و حاشیه آنرا از شمال به جنوب به دریا منتقل می کنند تردد در اکثریت خیابانها و محله های اطراف آنها با سختی انجام می شود.
اداره کل هواشناسی هرمزگان بی آنکه آماری از میزان بارندگی ساعت 6بامداد امروز جمعه تا ساعت مخابره این گزارش (ساعت 16) راروی سایت خبری اش قرار دهد اعلام کرده هوای این استان و به خصوص بندرعباس از امروز جمعه تا روز شنبه ابری، همراه با رگبار باران و رعد برق، وزش باد نسبتا شدید است درحالیکه آبهای دریای عمان و خلیج فارس نیز نسبتا مواج خواهند بود.
اداره کل هواشناسی هرمزگان هوای روز یکشنبه این استان را نیز اینطور پیش بینی کرده که در مناطق شرقی استان شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود در حالیکه در مناطق غربی کاهش ابررا خواهیم داشت و درجزیار وزش باد نسبتا شدید را و دریا نیز مواج خواهد بود.
کارشناس این اداره کل به خبرنگار ایرنا گفت:سامانه ناپایدار جوی در مناطق جنوبی کشور سبب ناپایداری قابل ملاحظه جوی و دریایی در استان هرمزگان شده است.
این شرایط نامساعد طی روزهای جمعه و شنبه تقویت و در غالب نقاط استان بارش های رگباری همراه با رعد وبرق و آبگرفتگی معابر عمومی و در مناطق مسعد شمال و شرق استان باسیلاب و طغیان رودخانه ها پیش بینی می شود.
به گفته این منبع روز یکشنبه نیز با کاهش ابرناکی از مناطق غربی استان سامانه بارشی تنها در نقاطط از شرق استان فعالیت خواهد داشت و بتدریج از ظهر یکشنبه از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.
طی این مدت با توجه به وزش باد شدید دریا نسبتا مواج خوهد بود که از روز یکشنبه نیز با افزایش بادهای مذکور تداوم نامساعد بودن شرایط دریایی ادمه خواهد داشت.
توصیه می شود صیادان و صاحبان شناورهای سبک ازتردد دریایی خودداری و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناوری ها نیمه سنگین
را بکار گیرید.
همچنین اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرده باتوجه به احتمال سیلاب در مناطق شرق و شمالی این استان مردم از رفتن و قرارگیری درحریم رودخانه ها خوداری کنند.
گزارش های دریافتی از برخی شهرها و روستاهای هرمزگان حاکی ازآبگرفتگی وطغیان برخی رودخانه ها است طوریکه به برخی از جاده های روستایی نیز آُسیب هایی وارد شده است.
این درحالی است که به گفته هلال احمر و ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری تمامی نیروهای امدادی این استان در آمادگی کامل قرار دارند و اوضاع بطورکامل در شهرستانهای این استان تحت کنترل است.ک/3
512/668
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن