تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تونل توحید تا 15 فروردین از ساعت 24 تا 5 صبح مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

به دلیل عملیات اجرایی؛ تونل توحید تا 15 فروردین از ساعت 24 تا 5 صبح مسدود است تهران بزرگ-ایرنا- هر دو باند تونل توحید از روز دوم تا پانزدهم فروردین ماه از ساعت 24 تا 5 صبح به علت عملیات اجرایی توسط پلیس راهور مسدود است.


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری تهران ، با توجه به انجام عملیات دوره ای سرویس، نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات تونل توحید، هر دو باند شمال به جنوب و جنوب به شمال از روز دوم تا پانزدهم فروردین ماه از ساعت 24 تا 5 صبح به علت عملیات اجرایی توسط پلیس راهور مسدود است.
تونل توحید تهران به عنوان طولانی ترین تونل شهری کشور روز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه سال 1388 همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی به روی شهروندان تهرانی گشوده شد.
این تونل که کلنگ احداث آن در سال 1385 به زمین زده شد، در سه شیفت کاری با سه هزار و 400 کارگر احداث شده و یکی از سریعترین تونل های احداث شده در دنیا به شمار می رود.
همچنین در احداث و تجهیزات مورد استفاده در تونل توحید از فناوری و دانش فنی و مهندسی روز بهره گرفته شده که از جمله شامل 70 عدد جت فن، 11 اگزوز فن برای تهویه وخروج هوای آلوده و ورود هوای تازه به تونل، ژنراتورهای اختصاصی و اضطراری برق که درصورت قطع برق تهران و شبکه سراسری به صورت خودکار برق تونل را همواره روشن نگه دارد و تامین روشنایی استاندارد و پیش بینی تنظیم نور طبیعی بیرون و نور مصنوعی داخل تونل (عدم خیرگی )، تعبیه شبکه های فاضلاب و همچنین نصب بیش از 3هزار شمع و بیش از 25هزار قطعه بتنی و نصب سیستم هوشمند و محاسبه دقیق و مقاوم سازی تونل در مواجهه با زلزله و تکان های تخریبی ناشی از گسل ها استفاده شده است.
تهرام/1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن