تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812848649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبیه ساز پرواز خلبان مالزی در اختیار آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شبیه ساز پرواز خلبان مالزی در اختیار آمریکا


پلیس فدرال امریکا (اف بی آی) ، به زودی تجزیه و تحلیل خود را از اطلاعات بدست آمده از شبیه ساز پرواز بدست آمده از خانه خلبان هواپیمای ناپدید شده شرکت هوایی مالزی تکمیل و ارائه خواهد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر مسئولان مالزی از اداره تحقیقات پلیس فدرال امریکا درخواست کرده بودند تا به آنها در بازیابی فایل های حذف شده  این  شبیه ساز کمک کنند. "جیمز کامی" رئیس این سازمان چهارشنبه خطاب به نمایندگان کنگره امریکا گفت کارشناسان به این امید که اطلاعات شان بتواند سرنخ هایی را از سرنوشتی که  برای پرواز 370 اتفاق رقم خورده است  ارائه کنند، به طور شبانه روزی درحال فعالیت هستند.
نقشه پرواز هواپیمای گمشده مالزی
 خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد که پیش بینی می شود این فعالیت ها در مدت زمانی کوتاه ظرف یک یا دو روز به اتمام برسد اما اعلام نشد که آیا نتایج این تجزیه تحلیل در اختیار عموم هم قرار خواهد گرفت یا خیر. پلیس مالزی تقریبا دو هفته پیش پس از آن که مأموران تحقیق اعلام کردند به اعتقاد آنها بوئینگ 777 به عمد توسط فردی داخل این هواپیما از مسیر تعیین شده منحرف شده است، شبیه ساز پرواز متعلق به کاپیتان «زهاری احمد شاه» را در خانه او ضبط کرد.
خلبان هواپیمای گمشده مالزی در کنار شبیه ساز پرواز



پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن