تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812899388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبری از هواپیمای گمشده نیست/ شبیه ساز پرواز خلبان کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خبری از هواپیمای گمشده نیست/ شبیه ساز پرواز خلبان کشف شد


مالزی از یازده کشور دیگر برای یافتن هواپیمای خطوط این کشور درخواست کمک کرد . هم اکنون ۲۵ کشور در عملیات جستجو برای یافتن هواپیمای مسافربری مالزی که از هفته پیش تا کنون مفقود شده است شرکت دارند . به گزاش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با گذشت ده روز جستجو برای یافتن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی، معمای ناپدید شدن این هواپیما همچنان بدون پاسخ مانده است . مقامات مالزی اعلام کردند:  این کشور از رادار و داده‌های ماهواره‌ای کشورهای مختلف برای یافتن مکان هواپیمای مسافربری ناپدید شده استفاده می‌کند.
سرنوشت هواپیمای گمشده مالزی

وزیر حمل و نقل مالزی  گفت : هم اکنون ۲۵ کشور در عملیات جستجوی  این هوایپما شرکت دارند.
عملیات جستجوی هواپیمای مالزی

وی با بیان اینکه مرحله جدیدی در جستجوها آغاز شده است ، افزود : تا پیش از این تمرکز اصلی ما بر آب های کم عمق بود ،اما  اکنون جستجو در مناطق وسیعی از خشکی در ۱۱ کشور و همچنین آب های عمیق و دورافتاده اقیانوس ها آغاز شده است .
از سوی دیگر وزارت امور خارجه مالزی نیز روز گذشته پس از نشست خبری ˈنجیب تون رزاقˈ نخست وزیراین کشور میزبان نمایندگان 22 کشور بود.
نخست وزیر مالزی در نشستی خبری تایید کرد که هواپیمای ناشناسی که توسط رادارهای نظامی ردیابی شده بودند پرواز ام.اچ 370 مالری بوده است.
وی گفت: ما مطمئن هستیم سیستم ارتباطی هواپیما به عمد غیرفعال شده و تغییر مسیر پرواز نشان می دهد انسان در کابین خلبان در این امر دخالت داشته است.
سرنوشت هواپیمای گمشده مالزی

دو کریدور هوایی احتمالی برای پرواز هواپیما پس از قطع ارتباط با ایستگاه ها و بدون این که ردیابی شود در نظر گرفته شده است.
یکی از این دو کریدور مرزهای قزاقستان و ترکمنستان تا شمال تایلند را در برمی گیرد و دومین کریدور منطقه جنوبی است که از اندونزی تا جنوب اقیانوس هند را شامل می شود.
در همین حال آخرین اطلاعات منتشر شده در روزنامه استار مالزی نشان می دهد پرواز ناپدیدشده ام.اچ 370 مالزی می تواند در 634 نقطه فرود آمده باشد.
تارنمای روزنامه استار مالزی روز یکشنبه با انتشار نقشه ای با توجه به این که احتمال می رود این هواپیما ربوده شده و تا هشت ساعت پس از ناپدیدشدن پرواز کرده باشد، نوشت: 634 نقطه در محدوده این پرواز وجود دارد که هواپیما می تواند در آن فرود آید.
به نوشته این روزنامه با توجه به سوخت این هواپیما، بویینگ 777 خطوط هوایی مالزی می تواند در 26 کشور و در هر نقطه ای از پاکستان تا غرب استرالیا فرود آید.
عملیات جستجوی هواپیمای مالزی

هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ شرکت هواپیمایی مالزی، بامداد شنبه 17 اسفند با ۲۳۹ سرنشین در مسیر کوالالامپور به پکن  ناپدید شد.
شواهد ماهواره ای نشان می دهد که هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ تا هفت ساعت پس از قطع تماس راداری به پروازش ادامه داده است.
جستجوهای گسترده از آن زمان با شرکت ۴۳ کشتی و ۵۸ هواپیما نتیجه ای نداشته است . این در حالی است که انتشار تصاویری از یک شبیه ساز پرواز که گفته می شود متعلق به یکی از خلبانان هواپیمای گمشده خطوط هوایی مالزی است احتمال دست داشتن خلبان در هواپیماربایی را تشدید می کند  ( تصویر شخص مقابل شبیه ساز « ظاهرا » متعلق به خلبان است)
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن