تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813426109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام پلیس پیشگیری از وقوع جرایم و مقابله با جرم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اهتمام پلیس پیشگیری از وقوع جرایم و مقابله با جرم است رشت - ایرنا - رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: با تکیه بر تدابیر انجام شده، اهتمام پلیس پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه و مقابله جدی با جرم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈسید حسن بتولیˈ عصر چهارشنبه در نشست تخصصی با فرمانده انتظامی استان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی گیلان بیان کرد: لازمه عدل و رفاه ، برقراری امنیت در جامعه است و پلیس در طی این مسیر روندی رو به توسعه و تعالی داشته است.
وی عملکرد پلیس گیلان در کنترل جرایم و افزایش کشفیات را خوب و مطلوب عنوان و اظهار کرد: موفقیت پلیس در برخورد با جرایم بدون همکاری مردم امکانپذیر نیست و مشارکت مردمی یکی از نقاط قوت و توفیقات پلیس می باشد.
رییس پلیس آگاهی ناجا سه عامل قربانی، مجرم و شرایط اجتماعی را در شکل گیری جرایم مهم و مکمل یکدیگر خواند و افزود: لازمه پیشگیری از وقوع جرم ، توجه به مسائل اجتماعی و امور فرهنگی است زیرا در شکل گیری جرم، شرایط اجتماعی نقش ویژه ای دارد.
سردار بتولی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر تحقیقات اجتماعی حاصل از مطالعه در حالات بروز جرم، درصدد ورود به راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم می باشد.
رییس پلیس آگاهی ناجا افزود: هدایت و پشتیبانی مراکز علمی، کمک به تصمیم سازی و جلب مشارکت سازمان های موثر ، آموزش همگانی و جلب مشارکت های مردمی نیز در کاهش و پیشگیری از جرم موثر است.
سردار بتولی کارهای اجتماعی و فرهنگی را شیوه ای کم هزینه در برخورد با جرایم دانست و اضافه کرد: با توسل به اصل اجتماعی و انجام مطالعات دقیق بر روی عوامل بروز جرم با صراحت می توانیم مدعی این باشیم که می توان جرایم را به شکل محسوسی کاهش داد.
سردار ˈسید حسن بتولیˈ رییس پلیس آگاهی ناجا همچنین روز گذشته ضمن بازدید از اقدامات نوروزی پلیس گیلان، تشدید اقدامات انتظامی در راستای مقابله با جرایم را بررسی کرد.ک/3
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن