تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: تامین آب شرب شهرستان سمنان باید دغدغه مسوولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: تامین آب شرب شهرستان سمنان باید دغدغه مسوولان باشد سمنان - ایرنا - فرماندار سمنان گفت: تامین آب شرب این شهرستان در سال 93 باید مورد توجه و دغدغه بیشتر مسوولان باشد.


ˈحسن سعدالدینˈ روز چهارشنبه در نشست هماهنگی تامین آب شرب شهرستان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان در ردیف سه استان خشک کشور قرار دارد بر ضرورت مصرف بهینه و صرفه جویی آب در این شهرستان تاکید کرد.
وی گفت: اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم در مصرف بهینه آب لازمه پیشگیری از مشکلات کم آبی در تابستان امسال است.
وی با تاکید بر حفظ منابع آبی موجود خواستار پیگیری و تسریع در عملیات اجرایی سدهای فینسک و چاشم و نیز انتقال آب دریای خزر با توجه به تخصیص اعتبار در سالجاری شد.
فرماندار سمنان درخواست عمومی مردم این استان در تامین اب مورد نیاز را اجرای پروژه انتقال اب دریای خزر بیان کرد و گفت: این موضوع در دولت تدبیر و امید مدنظر مسوولان کشور قرار گرفته و تخصیص اعتبار در این بخش ها بیانگر این توجه است.
سعدالدین با تقدیر ار کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری سمنان که با پیش بینی های لازم فضای روانی مناسبی را در تامین آب مردم در این ایام فراهم کردند افزود: با یکسان سازی اب شرب شهر سمنان در سال جدید شاهد افزایش رضایت مردم در این بخش خواهیم بود.
رئیس کمیته مدیریت بحران شهرستان سمنان با تاکید بر ضرورت تغییر فرهنگ مصرف آب در جامعه گفت: ساخت منابع آبی جدید در مسکن مهر برای مقابله با بحران های احتمالی و در صورت امکان جابجایی چاههای آب کشاورزی اطراف سمنان برای استفاده آب شرب، تدوین برنامه بهره برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب برای استفاده کشاورزان جنوب سمنان و فرهنگ سازی برای اتصال مشترکان به سامانه فاضلاب شهری با توجه به سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب، ایجاد بستر لازم در این بخش و تکمیل شبکه فاضلاب شهری و پیگیری مکانیزه کردن توزیع قبوض آب، جلب مشارکت مردم در برنامه های عمومی و اطلاع رسانی در ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب باید در برنامه عملیاتی آب و فاضلاب شهری در سال 93 قرار گیرد.
رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری سمنان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات بعمل آمده در تامین اب مورد نیاز مشترکان در این شهرستان در آستانه سال جدید و افزایش مصرف آب خانوارها گفت: با هماهنگی بعمل امده از سوی فرمانداری کلیه چاههای ادارات نیز در این ایام به شبکه توزیع وصل شد.
ˈکاشیˈ با بیان اینکه با اصلاح شبکه و اصلاح شیرآلات در شبکه و کنترل مستمر فشار آب، عید امسال را بدون هیچ مشکلی با مشارکت مردم پشت سر گذاشتیم از مردم سمنان خواست با صرفه جویی در مصرف آب و مصرف بهینه در مدیریت تامین اب سمنان همکاری بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به کاهش بارندگی و نزولات آسمانی در سال گذشته و بیان اینکه به دنبال اخذ مجوز احداث چاه جدید در صورت تامین اعتبار هستیم، از فرماندار سمنان خواست تا با پایدار کردن اعتبارات پروژه آبرسانی چشمه روزیه برای تامین اب شرب سمنان پیگیری لازم نماید.ک/1
599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن