تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820049216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارسمنان:توزیع میوه بانرخ دولتی تا پانزدهم فروردین ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندارسمنان:توزیع میوه بانرخ دولتی تا پانزدهم فروردین ادامه دارد سمنان - ایرنا - فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان گفت: توزیع میوه با نرخ دولتی تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.


ˈحسن سعدالدینˈ روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان گفت: با اقدامات دولت، برپایی نمایشگاههای بهاره، توزیع سبد کالا و نیز توزیع میوه با نرخ دولتی شاهد حاکم شدن آرامش بر بازار و قیمت کالاها بودیم.
وی از توزیع 129 تن پرتقال و 131 تن سیب در شهرستان سمنان در چند روز اخیر خبر داد و گفت: توزیع میوه با نرخ دولتی تا 15 فروردین ادامه می یابد.
وی بر برنامه ریزی مدیران برای تحقق مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری در سال 93 که به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده است تاکید کرد و با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد گفت: اقتصاد مقاومتی باید مبنای برنامه ریزی مدیران در ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان قرار گیرد.
سعدالدین تصریح کرد: با تشکیل اکیپ های نظارتی و بازرسی از پازدهم اسفند تاکنون 239 فقره پرونده در صنوف مختلف تشکیل شده که محکومیت چهار میلیارد ریال متخلفان بدلیل گران فروشی، تقلب و درج نکردن قیمت در اداره تعزیرات حکومتی را در پی داشته است.
فرماندار سمنان خواستار تشکیل اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت بر ارائه خدمات به مسافران در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی شد و اظهار داشت: با توجه به آغاز مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها در سال 93 شاهد فتح قله های رفیع اقتصادی در سال جدید با مشارکت مردم و مسوولان خواهیم بود.ک/2
599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن