تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه خودروهای توقیفی سوخت قاچاق در دیلم برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه خودروهای توقیفی سوخت قاچاق در دیلم برپا شد بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: دومین نمایشگاه خودرو و دیگر تجهیزات حمل سوخت قاچاق در مرکز این شهرستان به معرض دید عموم گذاشته شد.


به گزارش ایرنا سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز چهارشنبه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه که نتیجه تلاش ماموران این فرماندهی در اسفندماه پارسال است 102 دستگاه خودرو حامل مخازن سوخت قاچاق، 60 دستگاه موتور پمپ تخلیه سوخت و 600 مخزن حمل سوخت قاچاق در معرض دید قرار گرفته شده است.
وی یادآورشد: از خودروهای یادشده در مدت یکماه گذشته بیش از 50 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.
سرهنگ عرب زاده اضافه کرد: پارسال با اجرای 72 طرح عملیاتی برای پاکسازی محل های دوپو سوخت 550 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دیلم کشف شد و 400 خودرو حامل سوخت قاچاق هم توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: باتوجه به نقش قاچاق در ایجاد اختلال در نظم اقتصادی کشور و زیان به تولید داخلی پلیس امسال عزم جدی تری در مقابله با افراد فرصت طلب در این زمینه دارد.
وی افزود: در سالی که توسط رهبرمعظم انقلاب بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده برای شکوفایی اقتصاد ملی و لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت باید همگان از پلیس در مبارزه با قاچاق حمایت و همراهی کنند.
عرب زاده یادآورشد: در ایام تعطیلات نوروزی شش ایستگاه موقت پلیس برای برقراری امنیت مسافران برپا شده است.
وی گفت: نیروهای اعزامی از مرکز به همراه عوامل این فرماندهی به صورت آماده باش برای برقراری نظم و امنیت در تلاش هستند و تاکنون وقوع جرایم خشن و خرد نیز درحد صفر بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم یادآورشد:همچنین دراین مدت تصادف های فوتی و جرحی دورن وبرون شهری نیز دراین شهرستان درحد صفر بوده است.ک/2
628
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن