تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820777284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالغ بر یک هزار و 750 بازرسی و نظارت بر آثار تاریخی خراسان رضوی انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از ابتدای تعطیلات نوروزی / بالغ بر یک هزار و 750 بازرسی و نظارت بر آثار تاریخی خراسان رضوی انجام شد مشهد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت : از اول تا پنجم فروردین یک هزار و 756 مورد بازدید وبازرسی از آثار تاریخی و نظارت بر عملکرد نیروهای یگان مستقر در بناهای تاریخی انجام شد.


به گزارش دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی به نقل از سرهنگ مصطفی شوشتری ، با توجه به حجم بالای بازدید کنندگان اماکن تاریخی و فرهنگی،کارکنان یگان حفاظت ضمن سرکشی از محوطه های باستانی و اماکن ثبت شده در بناها نیز به صورت ویژه حضور فعال دارند.
وی گفت : نیروهای این یگان با استقرار در کلیه بناها ضمن نظارت بر ورود و خروج بازدیدکنندگان، نظارت و سرکشی از ساخت و سازهای حریم آثار، اجرای بازدیدهای سرزده به منظور جلوگیری از حفاری های غیر مجاز با همکاری نیروی انتظامی، رصد شبکه های خرید و فروش اشیا عتیقه و کلاهبرداران حرفه ای را بر عهده دارند.
وی بیان کرد: همچنین با همکاری پلیس فتای استان پیگیری پرونده های جرایم اینترنتی در زمینه حفاظت میراث فرهنگی را نیز در دست پیگیری و اجرا داریم .
سرهنگ پاسدار شوشتری عنوان کرد : مردم می توانند گزارش های خود را در زمینه حفاران غیر مجاز و سایر تخلفات در حوزه میراث فرهنگی با شماره 8925400 اعلام نمایند.
2713/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن