تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد دکتر فرهنگ از شهرک معارفي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۵۲ب.ظ)
بازديد دکتر فرهنگ از شهرک معارفي دکتر شاهين فرهنگ، از کارشناسان و مشاوران مطرح در امور خانواده، از شهرک معارف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله عليها بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر شاهين فرهنگ ضمن بازديد از غرفه‌هاي مختلف، در روند کارهاي اجرايي مسئولان و دستندرکاران نمايشگاه قرار گرفت
اين کارشناس امور تربيتي و خانواده گفت: بايد از تمام مسئولان به ويژه مسئولان حرم کريمه اهل‌بيت سلام‌الله عليها به خاطر اين کار بزرگ فرهنگي تشکر و قدرداني کرد.
وي تأکيد کرد: اميدوارم شهرک معارف پس از ايام نوروز نيز به کار خود ادامه دهد تا دانش آموزان مدارس ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان روزانه از اين مکان بازديد کنند، چرا که چنين مکان‌هايي اثر بخشي فراواني بر دانش آموزان دارد.
دکتر فرهنگ همجواري شهرک معارف با بارگاه ملکوتي حضرت معصومه سلام‌الله عليها را کاري مناسب دانست و اظهار داشت: خداوند متعال بندگان خود را به زبان قصه و داستان آموزش داده و احکام خود را به بشر بيان مي‌کند.
وي ادامه داد: خوشبختانه در شهرک معارفي نيز آموزه‌هاي دين به صورت قصه و داستان بيان مي‌شود.
دکتر فرهنگ، بيان داشت: انتقال معارف و احکام اسلام در قالب داستان، قصه، بازي، سرگرمي به افراد به ويژه کودکان و نوجوانان کار فوق‌العاده بي نظيري است، اميدوارم اين نمايشگاه دائمي باشد.
گفتني است، حجج‌الاسلام فاطمي نسب، مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله عليها گزارشي از عملکرد شهرک معارفي به دکتر فرهنگ ارائه دادند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن