تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به زائرين کريمه اهل بيت (س) افتخار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۵۴ب.ظ)
مدير شعب موسسه مالي و اعتباري کوثر قم: خدمت به زائرين کريمه اهل بيت (س) افتخار است مدير شعب موسسه مالي و اعتباري کوثر قم گفت: خدمت به زائرين کريمه اهل بيت (س) افتخار است.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود اقدسي در بازديد از ستاد تسهيلات نوروزي ضمن تقدير از تلاش‌هاي صورت گرفته توسط دستگاه‌هاي اجرايي در ستاد تسهيلات اظهار کرد: شعب موسسه مالي و اعتباري کوثر براي رفاه حال زائرين و مسافران بصورت شبانه روزي ارائه خدمات دارد.
وي افزود: موسسه مالي و اعتباري کوثر شعب استان قم در راستاي تعظيم شعائر ديني به مناسبت تقارن شهادت دخت نبي مکرم اسلام (ص) و نوروز ۶۰ درصد بنرهاي موسسه را متناسب با اين ايام تغيير داده است.
مدير شعب موسسه مالي و اعتباري کوثر قم با اشاره به اينکه خدمت به زائرين کريمه اهل بيت (س) افتخار است، تصريح کرد: براي ما افتخار است که در شهر کريمه اهل بيت (س) توفيق خدمت گزاري به زائرين و مجاورين اين بانوي گرامي نصيب ما شده است.
اقدسي خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي بايد تلاش کنيم تا به سمت تامين منابع براي پروژه‌هاي خرد کشوري برويم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن