تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814761173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش با بالاترين پذيرش زائر بهترين دستگاه خدمت رساني به زائرين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۹ب.ظ)
استاندار قم در بازديد از ستاد اسکان فرهنگيان: آموزش و پرورش با بالاترين پذيرش زائر بهترين دستگاه خدمت رساني به زائرين است استاندار قم با تاکيد بر اينکه هنر خدمت به زائرين در تکريم به اين هموطنان عزيز نمود و تجلي مي يابد گفت : افتخار ما براين است که در شهر مقد قم افتخار جهان اسلام در خدمت زائرين هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش استان قم، حجت الاسلام و المسلمين محمد صادق صالحي منش در مراسم افتتاحيه ستاد تسهيلات زائرين قم با بيان اينکه پيوند سال نو با ايام فاطميه فرصت مناسبي براي ارائه خدمات بهتر و فرصت بردن از اجر و پاداش خدمت رساني است گفت : از اينکه تمامي دستگاه ها با تلاش و جديت و با عشق توام با تعهد خود را براي پذيرش زائرين آماده کرده اند خرسندم و از همه پايگاه ها و ستادهاي پذيرش تشکر مي کنم.
وي تاکيد کرد: تمامي مسائلي که در راستاي تسهيل برنامه هاي خدمت رساني و رفاه حال زائرين بايد در نظر گرفته شود مورد پيگيري است و تمام فعاليت هاي صورت گرفته حاکي از اين است که عوامل پذيرش ميهمانان نوروزي در استان از ماه ها قبل بسيج گرديده اند .
حجت الاسلام صالحي منش در ادامه جلسه و در حاشيه بازديد از ستاد پذيرش زائرين آموزش و پرورش ناحيه 4 قم در دبيرستان حضرت امام صادق (ع) با اظهار خرسندي از عملکرد آموزش و پرورش گفت :حقيقتا بايد اذعان کرد آموزش و پرورش قم با بالاترين ميزان پذيرش زائرين عزيز و انجام فعاليت هاي فرهنگي و خدمات شايسته بهترين دستگاه خدمت رساني به زائرين در ايام نوروز بوده و با توجه به تلاش هاي کميته هاي تشکيل شده در اموزش و پرورش و گزارش هاي ارسالي به استانداري انتظار مي رود در سال 93 نيز اين لياقت و شايستگي را بيش از بيش به خود اختصاص دهد.
وي در پايان با تشکر از مدير کل آموزش و پرورش استان و عوامل دست اندرکار ستادهاي اسکان گفت : خوشبختانه فضاي مدارس رو به تغييرات کيفي نهاده و ما به مسافرين و زائرين بارگاه نوراني کريمه اهل بيت (س) قول مي دهيم تمامي شرايط لازم براي آغاز سال جديد را فراهم کنيم تا اين عزيزان با طيب خاطر به عبادات و زيارات خود بپردازند و سالي سرشار ازجوانه ايمان و ايثار را در جوار مزار نوراني حضرت فاطمه معصومه (س) شروع نمايند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن