تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815529385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز خرسندي زائران از بهره برداري از باغ راه بهار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۹:۰ب.ظ)
مديرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري قم عنوان كرد: ابراز خرسندي زائران از بهره برداري از باغ راه بهار مديرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري قم از آمادگي كامل و استقرار نيروها به صورت ۲۴ ساعته در ميدان بزرگ امام خميني (ره) خبر داد و گفت: بهره برداري از باغ راه بهار موجب خرسندي زائران شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد تقي نادعلي افزود :آماده باش نيروهاي اين سازمان از ۲۸ اسفند آغاز شده است و تمام كارشناسان و نيروهاي خدماتي در پاركينگ زائر و همچنين سطح ميدان بزرگ امام خميني (ره) مستقر هستند تا در ايام نوروز هيچ گونه مشكلي براي رفت و آمد مسافران و زائرين حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) به وجود نيايد.
وي از سرويس و تعميرات سيستم‌هاي مكانيكال و الكتريكال سطح ميدان، سرويس آبنماها، سيستم‌هاي روشنايي، حراست و نگهباني محوطه به عنوان بخشي از خدمات اين سازمان برشمرد و افزود: با توجه به رفت و آمد بيشتر مسافران و زائران از اين مسير، نظافت سطح ميدان بصورت هر هشت ساعت يك بار و نظافت آبنماها و باغچه‌ها هر ۱۲ ساعت يك بار انجام مي‌شود.
نادعلي با اشاره به امكانات پاركينگ زائر بيان داشت: تمام ۱۶ دستگاه آسانسور اين پاركينگ هر كدام با ظرفيت ۱۲ نفر آماده خدمت رساني به مسافران نوروزي بوده و مقرر شد در تمام آسانسورها نيروهاي خدماتي و كارشناسان فني مستقر شوند تا علاوه بر اطلاع رساني به زائرين از بروز هرگونه مشكل فني و ازدحام جمعيت جلوگيري به عمل آيد.
مديرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري قم بيان كرد: به دليل ايجاد فضاي مطلوب از نصب هرگونه چادر مسافرتي در سطح ميدان امام خميني (ره) جلوگيري به عمل آمده تا سيماي بصري حرم مطهر حضرت معصومه (س) نيز خدشه‌دار نشود.
وي همچنين افزود: بهره برداري از باغ راه بهار براي مسافران نوروزي جلوه خاصي داشته است و از هموطنان نسبت به اين اقدام ابراز خرسندي كرده و بيان داشتند ايجاد اين گونه فضاها در بافت حرم مطهر امري اجتناب ناپذير است و اميدواريم در آينده شاهد ايجاد هرچه بيشتر اين گونه باغ راه‌ها و فضاهاي معنوي در اطراف حرم كريمه اهل بيت (س) باشيم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن