تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812851012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی وارد مکه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی وارد مکه شد تهران- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی وارد مکه مکرمه شد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت ، قاضی عسکر شب گذشته هنگام ورود به مکه مورد استقبال حجج اسلام خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه ، عسکری کارشناس مسئول فرهنگی بعثه و جمع دیگری از مسوولان بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه قرار گرفت.
جمعی از زائران ایرانی نیز با حضور در سالن انتظار هتل بزرگ دارهادی ورود نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به مکه مکرمه را خوشامد گفتند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر، 29 اسفند وارد مدینه منوره شد و طی 5 روز اقامت در این شهر علاوه بر دیدار با نمایندگان مراجع عظام تقلید، روحانیون و بانوان مبلغه در آئین دعای کمیل و دعای ندبه شرکت کرد.
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی قرار است در مکه مکرمه نیز با روحانیون، اعضای ستاد، مدیران ثابت و زائران حرم شریف الهی دیدار کند.
بازدید از برخی هتل ها، مرکز پزشکی حج در مکه و آشپزخانه متمرکز زائران در این شهر از دیگر برنامه های حضور 5 روزه حجت الاسلام قاضی عسکر خواهد بود.
اجتمام**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن