تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید فرمانده مرزبانی ناجا بر رونق بازارچه های مرزی و رفاه مرزنشینان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکید فرمانده مرزبانی ناجا بر رونق بازارچه های مرزی و رفاه مرزنشینان تهران - ایرنا- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی و رونق بازارچه های مرزی به منظور اشتغال و رفاه مرزنشینان را مؤثر خواند و بر لزوم همکاری دستگاه های دولتی، امنیتی، انتظامی در این راستا تأکید کرد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار ˈحسین ذوالفقاریˈ در دیدار با معتمدان و ریش سفیدان مناطق مرزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرزنشینان چشم و چراغ مرزداران هستند، اظهار داشت: عمده موفقیت ما در مرز، مرهون همکاری مرزنشینان با نیروهای مرزبانی است.
وی، فرصت های موجود در مرزهای استان را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل میان مرزداران و مرزنشینان گام های بلندی جهت تأمین امنیت،توسعه مناطق مرزی و همچنین رفاه مرزنشینان برداشته شود.
فرمانده مرزبانی کشور ضمن تشریح اهداف حضور نیروهای فرا منطقه ای در همسایگی ایران، وضعیت حاکم بر مرزهای افغانستان و پاکستان، مقایسه شاخص های امنیت کشورهای همسایه با مرزهای جمهوری اسلامی ایران؛ امنیت موجود در کشور را نعمتی بزرگ برشمرد.
ذوالفقاری ضمن تبیین اهداف استکبار جهانی برای ناامن جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران، به اقدامات خصمانه آنها در ساماندهی گروهک های تروریستی و معاند با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی و اقوام مختلف اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح کنترل مرزها، علاوه بر ارتقاء شاخص های امنیتی و کاهش جرائم، تخلفات، تصادفات جاده ای، قاچاق موادمخدر و فرآورده های سوختی؛ اقدامات مؤثری جهت رونق کسب و کار، کشاورزی و تأمین مایحتاج عمومی مردم برداشته شده است.
فرمانده مرزبانی ناجا، اقدامات انجام شده جهت راه اندازی و رونق بازارچه های مرزی برای اشتغال و رفاه مرزنشینان را مؤثر خواند ولیکن کافی ندانست و بر همکاری دستگاه های دولتی، امنیتی، انتظامی در این راستا تأکید کرد.
در ادامه این نشست، معتمدان و بزرگان برخی مناطق مرزی ضمن بیان مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود با فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی درباره اداره بهتر مرزها، بحث و تبادل نظر کردند.
اجتمام**1880**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن