تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: افزایش قیمت خدمات دستگاه های دولتی ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: افزایش قیمت خدمات دستگاه های دولتی ممنوع است ایلام-ایرنا- استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه های اجرایی دولتی نباید به هیچ وجه نرخ خدمات خود را در ابتدای سال جدید افزایش دهند.


به گزارش ظهر سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی استانداری ایلام، ˈمحمدرضا مرواریدˈ اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، هر گونه افزایش قیمت کالاها و خدمات از سوی دستگاه های خدمات رسانی ممنوع است و این موضوع توسط دولت به دستگاه ها ابلاغ شده است.
وی افزود: در صورت نیاز به افزایش قیمت، پیشنهادهایی از طرف دستگاه به ستاد هدفمندی یارانه ها ارسال شود که در صورت تایید این ستاد، قیمت خدمات تغییر می یابد در غیر این صورت هیچ یک از دستگاه ها نمی توانند خودسرانه اقدام به این کار کنند.
مدیر ارشد استان ایلام از همه شرکت ها و موسسه های دولتی و غیر دولتی خواست برای نظارت و کنترل قیمت ها خودسرانه قیمت خدمات خود را افزایش ندهند.
مروارید ادامه داد: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و همچنین افزایش قیمت حامل های انرژی با توجه به این که باید از سوی درآمدهای حاصل از محل یارانه ها تامین شود، گریز ناپذیر است.
استاندار ایلام تاکید کرد: تمامی مسوولان باید با درایت و مدیریت به کنترل بازار و قیمت ها اقدام کنند تا به مردم و اقشار آسیب پذیر فشار وارد نشود. ک/1
702/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن