تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت مالزی: هواپیمای گمشده در اقیانوس هند سقوط کرده است/ کسی ادعای مالزی را باور نکرد!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: دولت مالزی: هواپیمای گمشده در اقیانوس هند سقوط کرده است/ کسی ادعای مالزی را باور نکرد!

دولت مالزی: هواپیمای گمشده در اقیانوس هند سقوط کرده است/ کسی ادعای مالزی را باور نکرد!


نخست وزیر مالزی گفت به خانواده های مسافران هواپیمای گمشده اطلاع داده شده است پرواز این هواپیما در جنوب اقیانوس هند به پایان رسید.
به گزارش رویترز، نجیب عبدالرزاق در کنفرانس خبری در کوآلالامپور گفت: هواپیمای گمشده در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.وی افزود: هیج یک از مسافران هواپیمای گمشده نجات نیافته اند. ما این موضوع را به خانواده مسافران اطلاع داده ایم.یک فروند هواپیمای مسافربری مالزی با 239 سرنشین روز 8 مارس در مسیر کوالالامپور به پکن در کمتر از یک ساعت از آغاز پرواز، از صفحه رادارها ناپدید شد. جستجو از آن زمان تاکنون برای یافتن این هواپیما ناموفق بود اما هم اکنون مشخص شده است این هواپیما در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.به تازگی استرالیا، چین و فرانسه از کشف اشیایی در جنوب اقیانوس هند خبر دادند که احتمالا با هواپیمای ناپدید نشده ارتباط داشتند.به گزارش آخرین نیوز، پس از آنکه دولت مالزی به طور رسمی اعلام کرد پرواز هفدهم اسفند یک فروند بوئینگ 777 مالزیا ایرلاینز در دریا سقوط کرده است، بستگان خشمگین مسافران چینی این هواپیما با محکوم کردن دولت مالزی اعلام کردند در مقابل سفارت این کشور در چین تظاهرات خواهند کرد.


اما پس از آنکه نجیب رزاق، نخست وزیر مالزی اعلام کرد این هواپیما در اقیانوس هند سقوط کرده است، خانواده های قربانیان چینی این حادثه که در هتل پکن تجمع کرده اند بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه، شرکت هواپیمایی « مالزی ایرلاینز»، دولت و ارتش مالزی به علت « تلاش برای پنهان کردن و سرپوش گذاشتن روی حقیقت » محکوم شده است.

در این بیانیه تاکید شده که: « دولت مالزی با این اقدام سعی کرد خانواده های مسافران و مردم جهان را فریب دهد.»

خانواده های قربانیان چینی این حادثه اعلام کردند سه شنبه صبح در اعتراض به دولت مالزی، برای آگاهی از حقیقت و  دریافت اجساد عزیزانشان به سوی سفارت مالزی در پکن حرکت خواهند کرد.

آنها تاکید کردند همه تلاش خود را به کار خواهند بست تا شرکت هواپیمایی « مالزی ایرلاینز»، دولت و ارتش مسئول این حادثه شناخته شوند.

از 239 سرنشین این هواپیما 154 نفر چینی بودند.
مقامات مالزی


مسئولان شرکت هواپیمایی « مالزی ایرلاینز» به خانواده های قربانیان حادثه قول داده اند آنها را به محل سقوط این هواپیما در اقیانوس هند خواهد برد تا از نزدیک این منطقه را مشاهده کنند.
هواپیمایی مالزی افزود به محض دریافت مجوز مقامات مسوول تحقیق و جستجو، ترتیبات لازم برای دیدار خانواده‌ها از این منطقه صورت خواهد گرفت.
در این بیانیه اعلام نشده که قرار است این افراد از کجا بازدید کنند.

پیش این اخباری مبنی بر انفجار هواپیما در اثر شلیک موشک از ناو امریکایی پینک نی، به علت اشتباه انسانی یا نقص در سامانه های پدافندی آن منتشر شده و گفته می شد دولت مالزی تحت فشار دولت امریکا از افشای واقعیت خودداری می کند.علت داستان پردازی رسانه های عمده امریکایی، مبنی بر دست داشتن اجنه و ارواح و موجودات فضایی نیز، به این واقعیت ربط داشته و تلاش می شود پیگیری ماجرا از مسیر عادی منحرف شود.



سه شنبه, 05 فروردين 1393 ساعت 11:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن