تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819528557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1700 تن سیب و مرکبات نوروز امسال در آذربایجان غربی توزیع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

1700 تن سیب و مرکبات نوروز امسال در آذربایجان غربی توزیع شده است ارومیه - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 700 تن سیب و مرکبات نوروز امسال در شهرهای مختلف استان توزیع شده است.


عبادالله اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، 400 تن سیب و یک هزار و 300 تن مرکبات بوده که با همکاری مراکز توزیع و فروش در استان عرضه شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در امر توزیع میوه های نوروزی در آذربایجان غربی وجود ندارد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه 600 تن سیب و دو هزار و 300 تن پرتقال برای استفاده شهروندان، آماده توزیع بوده است، در حال حاضر 200 تن سیب و یک هزار تن پرتقال دیگر برای توزیع آماده عرضه به مراکز فروش و شهروندان در روزهای باقی مانده از ایام نوروز است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: قیمت سیب در توزیع نوروزی 26 هزار و 500 ریال و قیمت پرتقال نیز 16 هزار و 500 ریال تعیین شده است.
عبادالله اکبری با اشاره به تعیین 300 نقطه مختلف در استان برای توزیع میوه عید گفت: از مردم و شهروندان انتظار داریم که از این نقاط تعیین شده، میوه های مورد نظر خود را خریداری کنند.
وی از تامین سیب لازم برای دیگر استانهای کشور طبق سهمیه اعلام شده به استان خبر داد و افزود: تمام سیب مورد نیاز استانهای مراجعه کننده به آنها تحویل داده شده است.
8137/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن