تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 3500 و 1000 ریالی قیمت سیب و پرتقال آذربایجان غربی/ 330 مرکز توزیع تعیین شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی اکبری خبر داد؛
کاهش 3500 و 1000 ریالی قیمت سیب و پرتقال آذربایجان غربی/ 330 مرکز توزیع تعیین شده است
ارومیه - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کاهش 3500 و 1000 ریالی قیمت سیب و پرتقال شب عید مردم در مراکز توزیع ویژه سازمان بازرگانی در سطح استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، عبادالله اکبری عصر چهارشنبه در جربان بازدید از روند توزیع میوه شب عید در مراکز تعیین شده، با اشاره به اینکه به منظور رفاه و آسایش مردم قیمت میوه و مرکبات طرح تنظیم بازار شب عید در استان کاهش یافت، افزود: این کاهش قیمت به دنبال استفاده از یارانه میوه استان جهت تنظیم بازار رخ داد که قیمت سیب 3500 ریال و قیمت پرتقال 1000 ریال کاهش یافت. وی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی توزیع میوه 30 هزار ریال برای سیب ممتاز و 18 هزار و 500 ریال برای پرتقال درجه یک تعیین شده بود، اعلام کرد: این در حالی است که از امروز بدنبال کاهش قیمتهای اعلامی تا 15 فروردین ماه سال 93 ، قیمت هر کیلوگرم سیب درختی قرمز و زرد 26 هزار و 500 ریال و پرتقال 17هزار و 500 ریال نرخ‌گذاری شده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اعلام اینکه بر اساس تدابیر اتخاذ شده هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین و توزیع میوه مورد نیاز مردم در ایام نوروز وجود نخواهد داشت، با اشاره به استقرار اکیپ های بازرسی سیار و ثابت در مراکز عرضه میوه طرح تنظیم بازار، ادامه داد: مردم استان می توانند در صورت گران فروشی و مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره تلفن گویای 124بازرسان این سازمان را مطلع کنند. اکبری با بیان اینکه در حال حاضر در 330 نقطه از آذربایجان غربی میوه مورد نیاز مردم برای شب عید توزیع می شود، گفت:  این میوه ها شامل 2 هزار و 300 تن پرتقال و 600 تن سیب است که  تحویل میوه و مرکبات به مصرف کنندگانا حداکثر از هر کدام یک جعبه و ساعت توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ساعت 9 صبح الی 21 شب تعیین شده که در ایام نوروز تا 15 فروردین ادامه و مردم می توانند نسبت به تهیه آن از مراکز توزیع موجود در سطح استان اقدام کنند. وی از در دست اجرا بودن طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 93 همزمان با سراسر کشور خبر داد و عنوان کرد: این طرح با هدف تنظیم و ایجاد آرامش در بازار، فراهم کردن زمینه مناسب برای ارایه خدمات به مصرف کنندگان، نظارت و کنترل بر وضعیت بازار کالا و خدمات، جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی نظیر گرانفروشی و رسیدگی دقیق به شکایات مردمی در بخش های کالایی و خدماتی انجام می شود. وی موارد مهم نظارتي در اجراي اين طرح را در بخش كالايي شامل البسه و پوشاك، كيف و كفش، آجيل و خوشكبار و شيريني جات، لبنيات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، قندو شكر، روغن نباتي، برنج، ميادين ميوه و تربار و نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا دانست و اظهار داشت: در بخش خدماتی نیز شرکت های مسافربري و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهري و برون شهري، اماكن تفريحي و فرهنگي، سياحتي و زیارتی، واحدهاي اقامتي، غذا خوري ها و رستوران هاي بين شهري مورد بازرسي قرار می گیرند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربیبا اشاره به استقرار اكيپ هاي بازرسي سيار و ثابت در مراكز عمده عرضه كالا و خدمات استان  اضافه کرد: در اجرای این طرح همچنین از حداکثر توان بازرسان اصناف، انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ناظرين افتخاري به منظور انجام نظارت و بازرسي نامحسوس بر واحدهاي صنفي و رسيدگي سريع شکایات مردمی استفاده خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن