تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816678654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنجالی‌ترین گفت‌وگوی صداپیشه جان کوچولو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جنجالی‌ترین گفت‌وگوی صداپیشه جان کوچولو
تمام كلاس‌هايي كه خارج از صدا و سيما به عنوان كلاسهاي دوبلاژ گذاشته مي‌شود، كلاهبرداري بوده و توصيه مي‌كنم، جوانان بيشتر هوشيار باشند.
کد خبر: ۳۸۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ - 25 March 2014




شهروز ملک‌آرایی متولد 1320 در تهران، دوبلور و مدير دوبلاژ باسابقه و بازیگر ایرانی است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي از سیزده سالگی در تئاتر جامعه باربد، بازی در تئاتر از ۱۳۳۲ و سینما از۱۳۴۰ ، رادیو از ۱۳۷۰، اجرای نقش درسریال‌های تلویزیونی: سریال امام علی(ع در نقش (قیس بن) سعد، (بازی درچند فیلم سینمائی) ستاره هفت آسمون ، گرگ صحرا، میرزا کوچک خان، سردارجنگل و ... . دوبله انیمیشن: رابین هود (جان کوچولو) ، سیندرلا (وزیر) ، ماجراهای تنسی تاکسیدو (آقای ووپی). دوبله فیلم: کازابلانکا (ژنرال آلمانی) ، نیش (چارلز دورنینگ) ، طلسم شده (دکتردلباخته دکترپیترسون). دوبله سریال: ناوارو (رییس ناوارو) ، اوشین (پدر اوشین)جومونگ (مجموعه تلویزیونی) (موپالمو آهنگر) ، امپراتور دریا (مک بن) ، گروه پلیس (مجموعه تلویزیونی) (ستوان جوزپه اینگرجولا).
 
شهروز ملك آرايي، مدير دوبلاژ پيشكسوت سيما با اشاره به كلاهبرداري‌هاي اخير برخي از مدرسان دوبله گفت: تمام كلاس‌هايي كه خارج از صدا و سيما به عنوان كلاسهاي دوبلاژ گذاشته مي‌شود، كلاهبرداري بوده و توصيه مي‌كنم، جوانان بيشتر هوشيار باشند.
 
وي افزود: جوانان علاقمند به هنر دوبله،بايد از طريق فراخوان تلويزيون ثبت نام كنند كه در صورت قبول شدن، وارد كلاس‌هاي آموزشي دوبلاژ صدا و سيما مي‌شوند و بعد در كنار پيشكسوتان اين حرفه،در استوديو‌ها به يادگيري تكنيك‌هاي دوبله مي‌پردازند.
 
وي تصريح كرد: با تمامي اين تفاسير نمي‌دانم چرا جوانان فريب بعضي از افراد و كلاس‌هاي دوبلاژ را مي‌خورند و به هر نحوي هزينه هاي ميليوني تهيه كرده و آنان را به اصطلاح مدرسان اين حوزه مي‌دهند.
 
ملك‌آرايي افزود: اگر جوانان در واحد دوبلاژ صداو سيما اين دوره را بگذرانند، بعد‌ها در صورت توانايي و استعداد وارد اين حرفه مي‌شوند،ولي در بيرون از صداو سيما،‌ واحدي به نام دوبلاژ نيست كه آنها به كلاس مي‌روند.
 
اين پيشكسوت هنر دوبله،ادامه داد:‌ من از آنها مي‌پرسم كه بعد از گذراندن كلاس به كدام واحد براي دوبله و كار مي‌خواهند بروند؟به اين دليل كه تلويزيون آنها را راه نمي‌دهد و براي كار در استوديو‌هاي بيرون نيز نياز به داشتن كارت عضويت انجمن سرپرستان و گفتار فيلم و تلويزيون دارند.
 
وي ابراز داشت:دوبله ياد دادني نيست و دوبلورها بايد بتوانند با اجرايي توأم با داشتن تكنيك‌ها، صدايي خود را روي هنرپيشه مورد نظر قرار دهند كه اين كار هم بايد با عشق همراه باشد.
 
ملك‌آرايي خطاب به مدرسان هنر دوبله خارج از صدا وسيما،افزود:دست از گمراهي و كلاهبرداي جوانان برداريد و از علاقه جوانان براي پركردن جيب خود سوءاستفاده نكنيد.
 
وي اظهار داشت:بيش از نيم قرن از فعاليت من در اين عرصه مي‌گذرد و از سال 64 به بعد حدود 2000 گوينده وارد دوبله شدند كه 20 نفر آنها ماندند كه شروين قطعه‌اي،افشين زي‌نوري،منوچهر زنده‌دل و چند نفر ديگر به موفقيت بالايي دست پيدا كردند.
 
وي خاطر نشان كرد:علاقمندان به هر حرفه‌اي بايد از شاهراه اصلي وارد شوند در غير اين صورت همه چيز خود را باخته‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن