تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوای اردبیل گرمتر شد، مسافران زیادی وارد استان می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هوای اردبیل گرمتر شد، مسافران زیادی وارد استان می شوند اردبیل - ایرنا - دمای هوای تمام مناطق استان اردبیل از امروز /دوشنبه/ رو به گرمی گذاشته و آب و هوایی مطبوع بر این استان که مورد انتظار و استقبال مسافران نوروزی است، حاکم شده است.


به گزارش اداره کل هواشناسی استان اردبیل، هم اکنون شهرستان بیله سوار با 13 درجه و مشگین شهر و پارش آباد با 7 درجه بالای صفر گرمترین و خنک ترین مناطق استان هستند.
شهرستان اردبیل و سرعین که مسافران نوروزی بیشتری را به خود جذب می کنند، به ترتیب 10 و 11 درجه بالای صفر دارند.
این گزارش حاکیست که با گرم شدن هوا میزان مسافرت های نوروزی به این استان افزایش یافته و هم اکنون در شهر گردشگری سرعین ازدحام گردشگران زیاد است.
میرجعفریان معاون عمرانی استاندار اردبیل وضعیت ورود گردشگری به استان را تا این زمان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با افزایش دمای هوا که از امروز شاهد آن هستیم، انتظار داریم گردشگران بیشتری به این استان وارد شوند.
قایم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان در عین حال خواستار معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری این استان در سطح کشور شد و عنوان کرد: بی شک با افزایش گردشگران شاهد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود که خود این مهم عامل توسعه و شکوفایی است.
یحیی نقی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در حال حاضر شرایط مناسبی برای گردشگران در این استان ایجاد شده که این اقدامات رضایت مسافران نوروزی را در پی داشته است.
وی راه اندازی تور رایگان اردبیل گردی، سفره های هفت سین، توزیع خدمات رفاهی، راهنمایی گردشگران با تهیه بروشورها و نیر افزایش مراکز معرفی و... را از خدمات ارایه شده جنبی برای مسافران برشمرد و گفت : نهادهای متولی ستاد اجرایی خدمات سفر نیز تدابیر مناسبی را اتخاذ کرده اند.
هوای بسیار پاک و لطیف اردبیل در تمام روزهای سال به خصوص در فصل بهار و عید نوروز و نیز نقاط طبیعی دست نخورده این استان را شاید در کمتر جایی در ایران بتوان یافت.
افرادی که برای گردش استان اردبیل را انتخاب می کنند از مواد غذایی نظیر گوشت تازه ، ماهی های لذیذ ، ماکیان و تخم مرغ محلی ، سرشیر ، شیر ، عسل ، کره ، ماست و میوه های مختلف نیز با خواص و طعم طبیعی منحصر به فرد به ویژه در روستاها بهره مند می شوند.
آب های گرم و سرد معدنی ، تفرجگاه ها ، جنگل ها ، دریاچه های طبیعی و مجتمع های تفریحی ، تنوع شرایط جوی و ده ها اثر و بنای باستانی جذابیت خاصی به استان اردبیل بخشیده اند.
530/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن