تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803958490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامگذاری سال ها نشانگر دید عمیق رهبر معظم انقلاب به مسایل کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نامگذاری سال ها نشانگر دید عمیق رهبر معظم انقلاب به مسایل کشور است سروآباد- ایرنا - عضو شورای اسلامی شهرستان سروآباد، گفت: رهبر معظم انقلاب هرسال در پیام نوروزی خود به مردم ایران با توجه به مسایل مهم کشور و نیاز بخش های مختلف جامعه، سال جدید را نامگذاری و خط مشی نظام را تعیین می کنند که این موضع نشانگر دید عمیق ایشان به مسائل مختلف کشور است.


صباح محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر چه در سال گذشته که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری و بخش حماسه سیاسی آن با شرکت گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد 92 محقق گردید اما در بخش اقتصادی باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری هرچند کارهای خوبی در کشور انجام شد اما آن حماسه اقتصادی که بتواند افق مدنظر ایشان را محقق سازد تحقق نیافت که در سال جدید این فعالیت ها باید بیشتر و با جدیت و پشتکار بهتری دنبال شود.
وی گفت: نامگذاری های مقام معظم رهبری برای هر سال تدبیری هدفمند است که باید ملت و مسوولان تمام فعالیت ها و اقداماتشان را با این نامگذاری تطبیق و نظام را همان گونه که نظر و نیت معظم له است، هدایت نمایند.
وی اظهار کرد: نامگذاری امسال نشان می دهد که مقام معظم رهبری با هدایت و رهبری هوشمندانه خویش کشور را به مسیری در زمینه های اقتصادی و فرهنگی هدایت می کنند که مردم ایران در آرزوی آن بودند.
عضو شورای اسلامی شهر سروآباد در ادامه گفت: نام سال نباید به عنوان یک شعار صرف نگریسته شود بلکه این نام ها باید همچون اهداف نظام سرلوحه کار دولتمردان و مسوولان نظام قرار بگیرند و همگی برای نیل به این اهداف باید تلاش کنیم چرا که نامگذاری سال جاری با محوریت اقتصاد و فرهنگ توسط مقام معظم رهبری باعث ترقی کشور در امور مختلف خواهد شد.
محمدی، رویکرد جهادی و عزم ملی برای تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی را نیازمند عزم ملی و تلاش همه جانبه برای بهبود اوضاع دانست و گفت: همان چیزی که در سال های ابتدای انقلاب به عنوان روحیه جهادی و مدیریت جهادی شاهد بودیم در شرایط فعلی نیز نیاز کشور است یعنی آنکه همه مردم و آحاد مختلف جامعه بدون آنکه پست و مقامی داشته باشند برای رسیدن به اهداف تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید نقاط ضعف و قوت کشور، فرصت ها و تهدیدهای موجود و پیش رو را در عرصه اقتصاد و فرهنگ شناسایی، بررسی و آسیب شناسی کرد، گفت: ارزیابی این موضوعات می تواند مسیر درست و صحیح را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به مسوولان کشور نشان دهد، از این رو باید برای نقاط ضعف و نواقص حوزه های اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی وارد شد.
وی اظهار کرد: بررسی نقاط قوت و ضعف این موضوعات و حوزه ها باید به برنامه بلند مدت کشور تبدیل شده و متناسب با هر دستگاه و سازمانی برنامه های اقتصادی و فرهنگی آن شناسایی و ارزیابی شود.
عضو شورای اسلامی شهرستان سروآباد در ادامه افزود: دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت نامیده شده، نیازمند برنامه ریزی و تحرک جدی در عرصه های مختلف کشور به ویژه عرصه فرهنگی و اقتصادی است و برداشتن گام های بلند و اساسی در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیازمند اراده و عزم جمعی و ملی قوای سه گانه و آحاد مختلف کشور است.
وی افزود: همه قوا و ملت در قالب اتحادی راهبردی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود باید با استفاده از توان بخش های خصوصی و دولتی و حتی تعاونی ها برای تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی وارد میدان شوند زیرا همت جهادی مدیران و حضور جهادگونه مردم در صحنه باعث ایجاد یک جهش در حوزه اقتصاد و فرهنگ می شود.
محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران بیش از 35 سال است که با تحمیل جنگ و تبلیغات منفی در رابطه با وضعیت مردم از لحاظ فرهنگی و نیز تحریم های پی درپی اقتصادی تلاش دارند اقتصاد ایران را متزلزل و فرهنگ متمدن این مردم با اصالت را بی سامان و بدون برنامه نشان دهند، گفت: خوشبختانه هوشیاری و درایت والای مقام معظم رهبری و تبعیت مردم فرهنگی ایران اسلامی از منویات عالمانه ایشان سد راه آنها شده و بدون شک نخواهند توانست ملت ایران را از مسیر رشد و پیشرفت منحرف کنند.
رییس شورای اسلامی شهر سروآباد اضافه کرد: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر یکی از خلاءهای موجود کشور را موضوع اقتصادی عنوان کردند که البته بخشی از جامعه ما از نظر مسایل معیشتی رنج می برد و لازم است که کشور ما به عنوان یک کشور ثروتمند از منابع به گونه ای استفاده نماید تا موجب خشنودی و رضایت مردم خود شود و مردم از نظر اقتصادی و تامین معیشت خود رنج کمتری ببرند که این نیازمند برنامه ریزی و مدیریت جهادی مسائل اقتصادی است که اقتصاد ما باید طوری ساماندهی و مدیریت گردد که متوسط جامعه ما بالای خط فقر قرار گیرند.
محمدی گفت: با تحقق این مهم گام بزرگی برای رسیدن به پیشرفت و عدالت در کشور برداشته خواهد شد و تنها با همت و کوشش بسیار، برخی از شیوه های ناکارآمد اقتصادی در کشور اصلاح خواهد شد.
وی تاکید کرد: همه مسوولان و نهادها و دستگاه های دولتی در کشور باید در این سال تلاش خود را صرف اقدامات جهادی در عرصه فرهنگ و اقتصاد نموده تا به لطف خدا در پایان سال شاهد تحولات چشمگیر در همه بخش های فرهنگی و اقتصادی کشور باشیم.
وی در پایان گفت: رسیدن به شاخص های پیش بینی شده در چشم انداز بیست ساله کشور بخصوص در زمینه های اقتصادی و فرهنگی، نیازمند مجاهدت و تلاش بیشتر متخصصان و مسوولان این حوزه است که امیدواریم در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی این دو حوزه مهم و حیاتی کشور ساماندهی شود.ک/3
7346/570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن