تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817930671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف در ارتفاعات محورهای استان سمنان/ترافیک نیمه سنگین در محور هراز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از آخرین وضعیت راهها مطلع شوید(به روز رسانی ساعت16:15)؛
بارش برف در ارتفاعات محورهای استان سمنان/ترافیک نیمه سنگین در محور هراز
رییس پلیس مرکز کنترل ترافیکی راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راهها و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.
سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در استان سمنان ارتفاعات محورهای توسکستان به شاهرود و فولاد محله به کیاسر بارش برف گزارش شده و در سایر راههای و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است. 
  
وی خاطرنشان کرد: بر همین  اساس وضعیت ترافیکی محورهای هراز , قزوین رشت , اصفهان تهران , اصفهان شیراز , چمن بید به بجنورد , سیرجان به بندرعباس و کرج - چالوس نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت جوی عادی و روان است. 
 
 
*ترافیک نیمه سنگین در محور اصفهان - تهران (به روز رسانی ساعت13:55)
 
 
سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس آخرین گزارشات دریافتی در طول محور کرج – چالوس، محور هراز محدوده لاهیجان، محور قزوین – رشت، محدوده لوشان، استان اصفهان محور اصفهان – تهران و اصفهان و شیراز استان خراسان شمالی محور چمن بید – بجنورد، استان کرمان محور سیرجان – بندرعباس، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 
 
وی در خاتمه بیان کرد: در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک عادی و روان گزارش شده است.
*محور تربت حیدریه – مشهد بازگشایی شد(به روز رسانی ساعت13:17)
سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: محورهای توسکستان – شاهرود، شاهرود – آزادشهر، تربت حیدریه – مشهد که شب گذشته به علت برف و کولاک مسدود شده بود با کار امدادی شبانه روزی از ساعت 8 صبح امروز محورهای نام برده بازگشایی شدند. این مقام مسئول پلیس خاطرنشان کرد: محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی لازم، محور شهداد – نحبندان در استان کرمان به علت طغیان رودخانه‌های محلی و محور قم – گرمسار به علت عملیات راهسازی مسدود است.*بارش پراکنده برف و باران در راههای کشور (به روز رسانی ساعت13:05)
سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، استان سمنان محور شاهرود – آزاد شهر، شاهرود – توتتسان و محور فولاد محله به کیاسر بارش پراکنده برف گزارش شده است.
وی خاطر نشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان، محور زاهدان – بم بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
*ترافیک در شهرهای بزرگ پرتراکم است(به روز رسانی ساعت12:29)
سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک در محور کرج – چالوس به صورت مقطعی نیمه سنگین گزارش شده است و در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک روان است. وی در ادامه عنوان کرد: در  حوزه درون شهری در شهرهای بزرگ زیارتی و سیاحتی بار ترافیکی پرحجم و همراه با تراکم است و حتی در استانهای کشور از جمله بوشهر و هرمزگان نیز شاهد بار ترافیکی هستیم به گونه‌ای که در 30 کیلومتری شهرها نیز تردد افزایش یافته است. این مقام مسئول در خاتمه بیان کرد: ترافیک سومین روز از سال جدید به نسبت روزهای گذشته کاهش یافته است.
*3 هزار مسافر نوروزی در برف و کولاک گرفتار شدند (به روز رسانی ساعت12:10)
سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شب گذشته در محور تربت حیدریه به مشهد به علت برف و کولاک سه هزار مسافر نوروزی در جاده گرفتار شدند که با توجه به امدادرسانی‌ها مسافران از این گرفتاری رها شدند و خوشبختانه اهالی روستای سنگسر به مسافران گرفتار شده در برف پناه دادند و در این موضوع نقش مهمی را ایفا کردند و با پذیرش مسافران حس نودوستی را در سال نو ایفا کردند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در برف و کولاک به کسی آسیب جدی وارد نشده است.
*بارش برف و باران و ترافیک نیمه سنگین در راههای کشور(به روز رسانی ساعت11:30)
سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: براساس آخرین گزارشات دریافتی در استان البرز محور کرج – چالوس به صورت مقطعی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است این مقام مسئول پلیس در خاتمه عنوان کرد: ترافیک در سایر جاده‌ها و معابر کشور عادی و روان گزارش شده است.
* تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده‌های برفی ممنوع است (به روز رسانی ساعت10:53)سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی ترافیک در محور کرج – چالوس به صورت مقطعی نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک عادی و روان گزارش شده است.
وی در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و استان مازندران محور گدوک بارش برف گزارش شده است. رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور در خاتمه بیان کرد: در استانهای مازندران، سیستان و بلوچستان بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است. گفتنی است، تردد کلیه وسایل نقلیه در جاده‌های برفی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.  *بارش برف در محورهای کشور (به روز رسانی ساعت10:20)
سرهنگ محمد حسين حميدي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : براساس آخرین وضعیت جوی دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در اکثر استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان و استان مازندران محور گدوک بارش برف گزارش شده است.

 وی در خاتمه اظهار داشت: در استانهای مازندران و سیستان و بلوچستان بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن