تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805673564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار سال رهبری با انسجام ، وحدت رویه و عزم راسخ مسوولان محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شعار سال رهبری با انسجام ، وحدت رویه و عزم راسخ مسوولان محقق می شود نوشهر- ایرنا - استاندارمازندران ، شعارسال رهبری را نقشه راه مسوولان برای رفع مشکلات ، توسعه و رونق اقتصادی دانست و تاکید کرد : باید با همدلی ، انسجام ، وحدت رویه و عزم راسخ برای تحقق شعار رهبری بیش از پیش تلاش کنیم .


به گزارش ایرنا ، ˈربیع فلاح ˈ روز یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرکه با حضور شماری از مدیران استانی و مسوولان محلی در فرمانداری نوشهر برگزارشد ، گفت : امروز باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای عملیاتی کردن شعاررهبری دراستان بهره برد چرا که این رویکرد گامی همسو درجهت سیره ولایت فقیه است .
وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال ˈ اقتصاد و فرهنگ ، عزم جدی و مدیریت جهادی ˈ از سوی رهبری افزود : درحال حاضر یکی از دغدغه های جدی دولت تدبیر و امید نیز نحوه عملیاتی کردن این شعاراست هرچند ازسال گذشته نیز درزمینه ایجاد اقتصاد مقاومتی که تلاش های زیادی ازسوی مسوولان دراین دولت صورت گرفته است.
وی اظهارداشت : اکنون یکی از اهداف بسیارمهم اقتصاد مقاومتی قوی کردن پایه های اقتصاد ، توجه به بخش تولید و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود داخلی درجهت رسیدن به مرز خودکفایی است که این مهم با برنامه ریزی مسوولان بویژه فرمانداران می تواند محقق شود.
استاندارمازندران گفت : برای این که بتوان به این اهداف رسید باید اعتباراتی ازمحل صندوق توسعه ملی و یا سرفصل های برخی از بانک ها برای جذب سرمایه گذاران با هدف سرمایه گذاری متناسب با ظرفیت های منطقه در نظرگرفته شود .
فلاح با ابراز نگرانی از استفاده نکردن مناسب و مطلوب ازمواهب الهی و جاذبه های طبیعی استان افزود : باوجود این همه امکانات و منابع خدادادی مردم این استان نباید از مشکلات معیشتی و بیکاری رنج ببرند باید ازاین ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.
وی ادامه داد : با وجود برخورداری این استان از حدود 365 کیلومتر محدوده ساحلی متاسفانه تاکنون دربخش گردشگری دریایی هیچگونه فعالیتی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی درمنطقه انجام نگرفته است.
استاندارمازندران دربخش دیگری با قدردانی از مسوولان نهادهای ذیربط برای پاکسازی روستاها و مناطق شهری از زبال دراین ایام گفت : با وجود اقدامات انجام شده هنوز درارائه خدمت مناسب دراین بخش با مشکلات فراوانی مواجهیم که باید برای رفع آن درسال جاری نسبت به راه اندازی نیروگاه زباله سوز نوشهر و دیگر مناطق استان تلاش شود.
فلاح همچنین با اشاره به ورود انبوه مسافران به غرب مازندران و کافی نبودن زیرساخت ها و امکانات موجود برای ارائه خدمت به مسافران و گردشگران خواستار تخصیص اعتبارات ملی شد.
فرماندارنوشهر نیز گفت : به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران و مهمانان نوروزی جلسات متعددی با حضوراعضای ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی در فرمانداری برگزارشد.
ˈمحمدعلی قمی اویلی ˈ افزود : خوشبختانه تاکنون موردی از مشکلات در بخش های مختلف از جمله بهداشتی ، امدادی ،درمانی ، فرهنگی و امنیتی در منطقه به این نهاد گزارش نشده است.
وی برگزاری آیین نمادین پاکسازی سواحل از زباله در قالب اجرای طرح مسیرسبز و ساحل پاک ، برگزاری نمازجماعت در اماکن گردشگری ، اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و فرهنگ سازی درمورد دفع و کاهش زباله را از جمله اقدامات صورت گرفته دراین ایام معرفی کرد.
وی با اشاره به پاسخگو نبودامکانات موجود شهرستان برای ارائه خدمات به انبوه مسافران و گردشگران خواستار تقویت زیرساخت های منطقه شد.
دراین نشست شماری از مدیران استانی و فرمانداران غرب مازندران گزارشی ازعملکرد ستاد تسهیلات خدمات سفرحوزه فعالیتشان ارائه کردند .ک/2
624/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن