تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804006557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد فعالیت‌های آموزشی-پرورشی اداره بازیافت منطقه 11 در سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عملکرد فعالیت‌های آموزشی-پرورشی اداره بازیافت منطقه 11 در سال 92
رئیس اداره بازیافت منطقه 11 به تشریح عملکرد فعالیت‌های آموزشی-پژوهشی و اجرایی اداره در سال 92 پرداخت.
سلیم میرزایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد اداره بازیافت در سال 92 گفت: پروژه‌های قابل افتتاح در سال 92 شامل سوله بازیافت و اسکان کارگری که هزینه‌های به کار گرفته شده در این پروژه‌ها بالغ بر 30.000.000.000 ریال بوده است.

وی در خصوص دستاورد‌ها و اقدامات شاخص این اداره در سال 92 افزود: راه اندازی گالری بازیافت، راه اندازی سالن سهراب سپهری، کسب رتبه برتر ماده 16بین مناطق، مکانیز نمودن سیستم جمع آوری پسماند خشک و بالا بردن تناژ؟ تفکیک، پذیرفته شدن 4 مقاله علمی توسط عوامل بازیافت در بین دانشگاه‌های ایران و پرداخت حقوق کارمندان و کارگران طبق قانون کار از جمله اقدامات انجام شده این اداره در سال 92 بوده است.

میرزایی در خصوص فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی و اجرایی این اداره در سال 92 اظهار داشت: بروز رسانی وبلاگ آموزشی بازیافت، تهیه جزوات آموزشی با سر فصل‌های جدید، تهیه و چاپ و نشر ماهانه بازیافت نامه، راه اندازی سامانه پیامک کوتاه و پوشش خبری فعالیت‌های اداره بازیافت، چاپ مقالات در خصوص مدیریت پسماند در همایش ملی توسعه پایدار کشاورزی و محیط زیست سالم، گردآوری کتاب با عنوان بازیافت یک ثروت پنهان و استقرار 2 غرفه جدید در سطح منطقه (آموزش ویژه در جوار غرفه‌های جدید) از جمله برنامه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: آموزش اصناف زباله ساز و اجرای ماده 16 قانون مدیریت پسماند، آموزش تفکیک پسماند‌ها در مبدا در راسته‌ها و مراکز تجاری و مجتمع‌های تجاری اداری و مسکونی و آموزش چهره به چهره شهروندان در طرح فعالسازی ملودی با توزیع کد اشتراک و لیبل افزایش تناژ پسماند خشک توسط آموزشگران بازیافت در طرح شناسایی مشترکین با کد شناسایی در سال 92 انجام شده است.

میرزایی به برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی سال 92 اشاره کرد و افزود: کارگاهی‌های آموزشی با مضمون ارائه راهکار‌های کاهش آلودگی محیط زیست، ویژه برنامه‌هاب آموزشی فرهنگی روز زمین پاک، برنامه‌های آموزشی فرهنگی محیط زیست، برگزاری پایگاه تعویض کتاب در مدارس، فعالیت‌های تشکل دانش آموزی بازیافت، توزیع مخازن دو قلو و مخازن 60، 120، 1100 لیتری مواد شوینده، عقد تفاهم نامه بین اداره بازیافت و مراکز اداری، برگزاری ایستگاه سیار بازیافت و محیط زیست، برگزاری اردوی تفریحی- آموزشی اصناف راسته‌های کار و فعالیت، برنامه‌های اداره بازیافت منطقه به مناسبت روز بدون نایلکس و برنامه‌های آموزشی ویژه اعیاد سعید قربان تا غدیر در سال 92 انجام شده است.

وی در خصوص برنامه‌های اداره بازیافت در طرح استقبال از مهر قلم در سال 92 گفت: در طرح استقبال از مهر قلم آموزش بازیافت و جمع آوری پسماند خشک در مدارس، برگزاری جشن شکوفه‌ها کلاس اولی‌ها در مدارس و جشن بازگشایی مدارس و اجرای زنگ بازیافت در مدارس انجام شد.

رئیس اداره بازیافت به برنامه‌های ماه محرم سال 92 اشاره کرد و افزود: توزیع مخازن 120 لیتری مخصوص جمع آوری پسماند خشک به مناسبت ماه محرم در تمامی مساجد و تکایا واقع در سطح منطقه به تعداد 227 عدد، توزیع کیسه‌های مشکلی بزرگ به تکایا، 125 کیلو گرم، توزیع کیسه آبی به مساجد، تکایا و محل نذورات و دسته‌های عزاداری 760 کیلوگرم، آماده باش ناوگان در روز‌های تاسوعا و عاشورا به طور کامل و برگزاری کارگاه آموزشی مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در مساجد و خانه‌های سلامت از برنامه‌های مهم ماه محرم سال 92 بوده است.

میرزایی با اشاره به دیگر برنامه‌های انجام شده این اداره در مناسبت‌های مختلف اظهار داشت: برنامه‌هایی به مناسبت روز جهانی کودک، روز دانش آموز، روز خانواده، روز معلولین،روز دانشجو و برنامه‌هایی در خصوص جشنواره مشکات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش 250 مدرسه، اهداء هزار و 23 مخزن ویژه پسماند خشک به مدارس، آموزش 95 مرکز فرهنگی، آموزش 3 هزار و 6 واحد تجاری و اداری، اهداء هزار و 236 مخزن ویژه پسماند خشک به ادارات و اصناف و مدارس، توزیع 190 مخازن هزار و 100 لیتری و تعداد 11 غرفه‌های بازیافت در سال 92 انجام شده است.

 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن