تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815215677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه استان کردستان به اکوتوریسم طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توجه استان کردستان به اکوتوریسم طبیعی
کد خبر: ۳۸۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ - 23 March 2014


نماینده مردم قروه ودهگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نوگفت: استان کردستان توجه ویژه ای به اکوتوریسم فرهنگی و اکوتوریسم طبیعی دارد.
 به گزارش خانه ملت؛گفتگوی نماینده استان کردستان در مجلس و توصیه وی به مسافران نوروزی را در ادامه می خوانید.             

ردیف اماکن دیدنی استان 1 دریاچه پشت سد قشلاق
2  روستای اورامانات تخت 3  روستای پالنگان 4  دریاچه زریوار 5  غار کرفتو 6  مسجد دو مناره سقز 7  قلعه تاریخی زیویه 8  قلعه پالنگان 9  قلعه قمچقای 10  پل شیخ  11  مسجد جامع سنندج  12  دشت بیجار  13  رود سیروان  14   چشمه آب تلخ  15   برج آجری اوشقون بابا 16 امامزاده پیرعمر 17 مسجد هاجره خاتون 18 جنگل‌های سنندج 19 روستای صلوات آباد 20 امامزاده پیرمحمد  
           


توجه استان کردستان به اکوتوریسم فرهنگی و طبیعی نماینده مردم قروه ودهگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نوگفت: استان کردستان توجه ویژه­ای به اکوتوریسم فرهنگی و اکوتوریسم طبیعی دارد.
همه ی تلاش ما این است که در تعطیلات نوروز امسال در واقع میزبان خوبی برای مسافرهای نوروزی باشیم، افزود : مجموعه مدیریتی پلیس راه و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری ومجموعه وزارت کشور و همه ی نهاد ها، تعهداتی را قبول کردند که بتوانند میزبان خوبی برای مردم و مسافرهای نوروزی در تعطیلات عید امسال باشند. حامد قادرمرزی در گفت ­وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت گفت:تمهیدات سازمان میراث فرهنگی، گردشگری،استانداری و فرمانداری وتمام نهادهای دولتی و زیربط در ارتباط با مجموعه سفرهای نوروزی تشکیل شدند و چند جلسه را با حضور استاندارو معاونین استاندار تشکیل دادند. گردشگران مراقب طبیعت باشند وی از مهمان نوازی و شرافت مردمش گفت وافزود:از گردشگران و مردمی که به طبیعت مراجعه می کنند خواهش  می کنم که در سفرهای عید امسال مراقب محیط زیست بوده و با مسئولیت پذیری از محیط زیست استفاده کنند و لذت ببرند و به گونه ای باشد که به محیط زیست تخریبی وارد نشود. مخصوصا که اکثر جاذبه های گردشگری کردستان در طبیعت مستقر هستند.             

            قادرمرزی افزود:اکوتوریسم طبیعی بعد از اکوتوریسم فرهنگی در کردستان در اولویت دوم است.  سخنگوی عضوکمیسیون عمران،درخواست کرد:همه ی گردشگرانی که به کردستان سفر می کنند مراقب طبیعت باشند و در آخر سال جدید را به هموطنان تبریک گفته و سلامتی و پیروزی را برای ملت خویش آرزومند شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن